Цілі проекту
01
Виявити слабкі точки в плануванні доставки та зрозуміти як з ними працювати.
02
Налаштувати доставку так, що б була можливість першочергово надавати послуги окремим клієнтам не втративши в сервісі.
03
Налаштувати гнучку систему, яка може підлаштовуватися до нових потреб.
Хід проекту
01
Аналіз всіх пунктів звіту та навчання з його правильного прочитання.
02
Визначення плану дій, вирахування який етап доставки має найбільше проблем та встановлення пріоритетності задач.
03
Процес роботи команди впровадження тривав допоки не вирішилась проблема з логістом і філією, тобто до кінця налаштування системи під потреби замовника.
Рішення ABM TMS для «Bidfood»
Результати впровадження
ABM TMS
Отримані результати для «Bidfood»:
В процесі впровадження ABM Rinkai TMS вдалося досягти значного покращення якості доставки та підвищити лояльність клієнтів. Налаштувати систему відповідно до запитів компанії, значно знизити завантаженість логіста та зменшити вплив людського фактору при розрахунках логістичних маршрутів.
Кількісні результати:
-
Зменшення витрат на доставку на 11%
-
Скорочення кілометражу на 18%
-
Скорочення задіяного автопарку на 4%
Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Дякуємо за звернення.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!