Цілі проекту
Хід проекту
Під час виконання завдання були ідентифіковані та виправлені ключові фактори, які впливають на логістику, налаштовано автоматичний обмін інформацією та пристосовано ABM Rinkai TMS до бізнес-процесів компанії.
Вивірка даних і підключення до GPS-системи
Уточнили координати всіх точок доставки, інтегрувалися з системою GPS-трекінгу, актуалізували картографічну службу під замовника.
Підвищення ефективності використання автотранспорту
Збільшилась загрузка, зменшилась кількість авто. Налаштували інтеграцію через web-сервіси з обліковою системою замовника, що забезпечило оперативне завантаження замовлень в систему Rinkai і вигрузку маршрутів назад в облікову систему.
Контроль план-факту виконанням маршрутів
- Ведеться звітність і контроль часу виїзду/приїзду на склад, контроль за виконанням маршруту та відхиленням часу на вигрузку в кожній точці;
- Періодично проводиться перерозрахунок і оновлення часу на вигрузку на основі статистики і специфіки за попередній період для кожної з точок доставки;
- Враховується різний тип грузів та можливість їх поєднання;
враховується регіон доставки.
Масштабування
Запустили головний склад в Баку та 6 регіональних складів.
Результати впровадження
ABM TMS
Якісні зміни:
Автоматизація процесу планування маршруту призвела до скорочення часу планування маршруту в 4 рази.
Підвищили рівень обслуговування та лояльність клієнтів.
Кількісні зміни:
-
Перепробіги зменшились на 14% (в момент запуску показник складав 21,8%, в результаті 7,6%).
-
Кількість активної клієнтської бази виросло на 35%, при цьому необхідна кількість авто для доставки замовлень збільшилось всього на 14%.
-
Середня кількість точок на 1 автомобіль виросла на 13%.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!