Цілі проекту
01
Необхідність у автоматизації управління торгової команди, збільшення рівня контролю працівників, в результаті зростання компанії
02
Потреба у впровадженні аналітичних процесів у компанії
03
Необхідність впровадження простої, інтуїтивно зрозумілої програми для створення замовлень, контролю дебіторської заборгованості
04
Можливість робити презентації продукції з фото
Хід проекту
01
Аналіз і діагностика бізнес процесів клієнтів
Був проведений експрес-аналіз бізнес-процесів клієнта, виявлені потреби та ціль проекту. Порівняно потреби клієнта з нашими рішеннями щодо автоматизації процесів
02
Інтеграція (довідники)
Створення модуля на бік облікової системи для обміну даними з нашої системи. Реалізація процедури передачі довідкової інформації поетапно. Після завершення етапу продемонструвано ДЕМО для клієнта
03
Інтеграція документів
Продовження реалізації інтеграційних процедур з роботою документів. Після завершення етапу командою було проведено ДЕМО для клієнта
04
Тестування, навчання та масштабування
Працівники пройшли повне навчання по роботі в системі. Був масштабований проєкт впровадження
Результати впровадження ABM Digital Distribution
Отримані ефекти для ТОВ “Кондитерська фабрика АСК”:
40 %
Зростання АКБ
30 %
Збільшення кількості Торгових Точок
10 %
Підвищення продажів
Якісні зміни:
-
Відмовились від використання друкованих каталогів, торгові агенти презентують товари за допомогою режиму презентора
-
Історія продажів та актуальна дебіторська заборгованість допомагають завести продуктивну розмову з представником на торговій точці завдяки якій збільшуються продажі
-
Завдяки програмі з’явилася можливість будувати плани виробництва, відштовхуючись від замовлень клієнтів
-
Впровадили контроль основних показників продажів завдяки аналітиці
-
Почали працювати з перших днів повномасштабного вторгнення, завдяки збереженій інформації про торгові точки, змогли в телефонному режимі одразу робити замовлення та доставляти продукцію