Credit Asia, мережа побутової електроніки з Узбекистану, автоматизує управління запасами з ABM Cloud
Компанія ABM Cloud, що спеціалізується на передових технологіях у сфері оптимізації управління товарними запасами за допомогою штучного інтелекту, з радістю оголошує про початок співпраці з Credit Asia, відомою мережею побутової техніки та електроніки, що працює в Узбекистані. Це партнерство покликане підвищити ефективність і точність управління запасами в рамках діяльності Credit Asia.
Credit Asia – надійне ім’я в індустрії побутової електроніки – управляє мережею, що складається з 11 магазинів і процвітаючої онлайн-платформи, яка пропонує широкий асортимент з більш ніж 5000 товарів. Прагнучи зробити побутову техніку та електроніку доступною для широкого кола покупців, Credit Asia пропонує зручні варіанти кредитування і розстрочки платежу.
До впровадження системи ABM Inventory, процес управління запасами в Credit Asia був ускладнений через ручне оформлення замовлень і децентралізовану практику управління запасами. Менеджери із закупівель вручну контролювали наявність запасів, прогнозували рівень попиту і займалися розміщенням замовлень, що займало багато часу і не давало змоги досягти максимальної ефективності управління запасами.
Цілі впровадження хмарного рішення ABM Inventory в компанії Credit Asia багатогранні:
Автоматизація замовлень:
Credit Asia прагне перейти від ручного управління замовленнями до більш структурованого підходу, що ґрунтуватиметься на даних. Наразі всі замовлення формуються вручну, що вимагає звернення до постачальників для перевірки наявності товару і розміщення замовлення. Система ABM Inventory дасть змогу автоматизувати цей процес, забезпечуючи розміщення замовлень на основі точних даних і прогнозів.
Ефективний розподіл товару:
Система оптимізує постачання товарів із розподільчого центру в окремі магазини. Це дасть змогу гарантувати, що кожен магазин отримає необхідну кількість товару, усуваючи проблеми затоварення або нестачі.
Автоматизоване управління промо кампаніями:
Credit Asia регулярно проводить рекламні акції протягом року. ABM Inventory допоможе автоматизувати процес управління промо-акціями, забезпечуючи автоматичне замовлення необхідної кількості товарів у потрібний час. Це дозволить оптимізувати акційні запаси та підвищити загальний рівень обслуговування клієнтів.
Покращене прогнозування:
Точне прогнозування критично важливе в роздрібній торгівлі. Рішення ABM Inventory надасть Credit Asia розширені можливості прогнозування, що дасть їм змогу точніше передбачати попит і приймати обґрунтовані рішення щодо поповнення запасів.
“Ми раді об’єднати зусилля з ABM Inventory, щоб трансформувати наші методи управління запасами. Це партнерство чудово узгоджується з нашим прагненням забезпечити найкращий клієнтський досвід, гарантуючи наявність товарів там і тоді, де вони потрібні нашим клієнтам”, – говорить Тимур Джангіров, генеральний директор в Credit Asia, коментуючи це партнерство.
Зараз команди ABM Cloud і Credit Asia проходять перший етап впровадження системи, а саме, інтеграцію з ERP системою ритейлера. Незабаром співробітники Credit Asia будуть навчені роботі з ПЗ і почнеться етап пілотного запуску, з подальшим масштабуванням на всю мережу.
Співзасновник компанії ABM Cloud, Андрій Максимов, поділився: “Ми щасливі співпрацювати з Credit Asia і підтримати їхню місію з оптимізації управління запасами, зниження операційних складнощів і підвищення задоволеності клієнтів. Наше рішення, засноване на штучному інтелекті та використанні великих даних, дасть змогу Credit Asia залишатися попереду на конкурентному ринку регіону.”
Ми бажаємо командам успішного завершення проєкту і будемо раді поділитися вражаючими результатами по його завершенні.