Як мережа «Дивоцін» оптимізує процес управління запасами разом з ABM Inventory
«Дивоцін» – мережа магазинів-складів в форматі «жорсткий дискаунтер» родом зі Львова. Мережа розвивається стрімко і налічує вже 15 магазинів у Івано-Франківську, Луцьку, Трускавці, Дрогобичі, Самборі, також у Павлограді та Нікополі на Дніпропетровщині, у Ніжині на Чернігівщині.
«Дивоцін» пропонує понад 1000 товарів як локального так і імпортного виробництва. Покупцям щоразу пропонують нові види продукції, але завжди – за найнижчими цінами. Основною перевагою формату є те, що ціни нижчі на 15-30% ніж середньоринкові. Це можливо завдяки тому, що продають вузький асортимент великими обсягами, встановлюють мінімальну націнку, при цьому не закладають у вартість витрати на викладку асортименту та утримання великого штату працівників. Ще однією особливістю магазину є те, що товар, який мережа не змогла організувати за найнижчою ціною в регіоні, не пропонується.
Щоб розвивати власний бізнес та пропонувати покупцям якомога кращий сервіс, керівництвом мережі було прийнято рішення оптимізувати управління товарними запасами та впровадити SaaS-рішення ABM Inventory. Система на основі штучного інтелекту забезпечує автономне прогнозування, планування попиту, автоматизацію формування замовлень, своєчасне поповнення запасів та забезпечує безперебійну роботу кожного рівня ланцюжка постачання в умовах низької передбачуваності та постійних змін.
Основними параметрами, за якими керівництво мережі здійснювало вибір вендора для впровадження системи управління товарними запасами були:
- гнучкість системи в налаштуваннях відповідно до бізнес-процесів;
- прозорість формування замовлень та більший функціонал в частині формування замовлень відносно поточної 1С.
Основними цілями впровадження ABM Inventory у мережі «Дивоцін» визначили покращення цільових показників за ключовими KPI, а саме:
- Зменшення навантаження на менеджерів завдяки автоматизації. Звільнити час від рутинної роботи по перегляду залишків та розрахунку замовлень, аби менеджер міг більше займатись аналітичною роботою.
- Зменшення % втрачених продаж та виключення людського фактору з розрахунків.
- Збільшення % доступності, формування залишків згідно реального попиту.
- Отримання аналітики для оцінки роботи постачальників.
Наразі проект перебуває на етапі впровадження, після успішного налаштування процесу замовлення та масштабування на всі торгові точки, клієнта буде передано на підтримку у Customer Success. А поки що ведеться активна робота щодо впровадження та адаптації системи під вимоги мережі «Дивоцін». Результатами поділимося пізніше, тому слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соцмережах.