0462450
Головна
Блог
Ефективність роботи роздрібного магазину

Ефективність роботи роздрібного магазину

Ефективність роботи роздрібного магазину

Оцінити ефективність роботи роздрібного магазину – завдання не з простих. Формування подібної системи зазвичай зводиться до детального аналізу і виміру цілого ряду показників.

Показники ефективності роботи роздрібного магазину

  1. Коректність отриманих даних.

    Реальні фінансові показники і дані по продажах.

  2. Релевантність.

    Отримані в процесі аналізу показники повинні відповідати місяцю, за який проводиться аналіз, а також магазину.

  3. Своєчасність отримання інформації.

    Для проведення аналізу ефективності бажано використовувати свіжу інформацію. Вона дозволить оперативно змінити систему управління, виключити ймовірні прорахунки і налагодити роботу роздрібного магазину.

  4. Періодичність аналізу і отримання необхдіних даних.

    Даний процес слід проводити регулярно, а не раз у квартал чи півроку. Оптимальний варіант – 1 раз на місяць.

Способи оцінки ефективності роботи роздрібного магазину

Для проведення подібних розрахунків використовується сукупність способів. Найбільш оптимальним варіантом є постійне формування звітів, на підставі щомісячно отриманих даних. Для цього повинні бути розроблені спеціальні звітні форми, в які будуть вноситися ключові показники ефективності роботи магазину. До їх складу слід віднести чотири розділи даних:

  1. Інвестиції. Проводиться аналіз нових проектів і ефективність вкладених у нього інвестицій.
  2. Рух грошових коштів (основні статті доходів і витрат).
  3. Звіт про одержаних прибутках і можливих збитках.
  4. Основні показники. Потрібен актуальний аналіз статей бюджету роздрібного магазину і руху коштів.

Основні коефіцієнти ефективності магазину

З їх допомогою можна визначити основні показники, які стосуються роботи роздрібного магазину і надалі зробити кроки для виправлення проблемних ситуацій. До них слід віднести:

  • відношення виручки до торгової площі (можна визначити прибутковість торгової точки з 1 м.кв.);
  • відношення коефіцієнтів ефективності магазину (отриманий прибуток магазину та його витрати);
  • конверсія всіх відвідувачів (демонструє співвідношення клієнтів які зайшли до магазину і реальних покупців);
  • відношення отриманої виручки до наявного персоналу магазину (ефективність оцінки роботи персоналу);
  • обіг товарів (розраховується на основі наявності в роздрібному магазині товару на аналізований період);
  • коефіцієнт динаміки кількості покупок, кількості покупців (кількість наявних чеків) і середньої суми покупки;
  • відношення торгової площі до розміщеного асортименту.

Аналіз розрахунку дозволить власникові роздрібного магазину оперативно, грунтуючись на прозорих даних, контролювати роботу торгової точки.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Оптимізація ланцюга постачань
    Оптимізація ланцюга постачань

    Зміст статті: Оптимізація ланцюга постачань охоплює всі ланки: постачальник, виробник, дистриб’ютор, ритейл. Для кожної ланки застосовуються свої методи, при цьому існує універсальний – оптимізація ланцюга постачань з використанням підходів Теорії Обмежень. У статті розглядається методологія і практика оптимізації Supply Chain на прикладі великого виробника зі своєю дистрибуцією. Компанія впровадила інструменти ТОС і за 3 місяці […]

    Запаси на виробництві, Товарні запаси

    Читати 7 хвилин

    Мережа MasterZoo обирає ABM Cloud для оптимізації запасів та асортименту
    Мережа MasterZoo обирає ABM Cloud для оптимізації запасів та асортименту

    Найбільша в Україні мережа зоомаркетів MasterZoo автоматизує процеси управління товарними запасами за допомогою імплементації рішень ABM Inventory та ABM Assortment від компанії ABM Cloud. MasterZoo є одним з лідерів роздрібної торгівлі на ринку зоотоварів в Україні з національною мережею у майже 200 торгових точок. Магазини представлені переважно у двох форматах – street retail і магазини […]

    Асортимент, Товарні запаси

    Читати 3 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!