Епікур: трансформація логістики, новітні технології та підходи

На щорічній конференції Digital Logistic Forum 2023 команда продукту ABM Rinkai TMS разом з клієнтом – Володимир-Волинською птахофабрикою, представила свій досвід впровадження TMS і поділилась позитивними результатами впровадження.
Переваги від впровадження TMS
У виступі Олександра Ширяєва, CEO ABM Rinkai TMS, разом з директором з логістики Епікур – Володимиром Дудіним та директором IT Андрієм Марченко було висвітлено деякі ключові аспекти впровадження TMS та його вплив на компанію. Основні питання, що були обговорені, включали:
1.Розширені можливості TMS
TMS не обмежується лише побудовою маршрутів. Система може бути використана для удосконалення процесів у всій компанії.
2. Впровадження системи і новий продукт
Володимир-Волинська птахофабрика змогла вийти з новим продуктом на національні мережі завдяки впровадженню TMS. Система допомогла компанії з розрахунку маршрутів і вирішенні ряду логістичних обмежень.
3. Інтеграція TMS
Андрій Марченко, директор IT описав процес інтеграції TMS та додав, що впровадження принесло додаткові бенефіти, а саме, можливість побудови аналітики 360.

4. Зниження витрат
Впровадження TMS дозволило Володимир-Волинській птахофабриці скоротити витрати на логістику на 12% навіть з урахуванням витрат на систему.
5. Додаткові бенефіти від впровадження TMS
Компанія отримала ряд додаткових переваг від використання системи, таких як аналітика 360, яка стала можливою завдяки впровадженню TMS.

Customer Success
Впровадити TMS систему далеко не кінець процесу оптимізації логістики. З часом системи можуть “деградувати”. Саме тому команда Rinkai надає сервіс Customer Success. Щомісяця неупереджена команда проводить аудит маршрутів та прописує рекомендації щодо покращення.
На прикладі Володимир-Волинської птахофабрики можна бачити результати від роботи з командою Customer Success.

Результати впровадження TMS
Впровадження TMS у Володимир-Волинській птахофабриці призвело до покращення процесів логістики, зменшення витрат і отримання додаткових бонусів, таких як поліпшення рівня обслуговування та збільшення ефективності роботи логістів. Також, відбулись значні покращення у контролі якості процесу маршрутизації, а також зниження впливу людського фактору та помилок у плануванні.
TMS система дала можливість компанії здійснювати оперативний аудит та контролювати показники роботи процесів і співробітників. В результаті було досягнуто скорочення витрат на 12%, відхилення від планового пробігу на рівні менше 2% та своєчасну доставку на рівні 98,6%.
У подальших планах компанії – прогнозування маржинальності при заході в нову мережу, економія складських площ на кросс-доках та оптимізація завантаження міжфіліальних машин. Також планується централізована маршрутизація планування доставки по всій території України.
Впровадження TMS у Володимир-Волинській птахофабриці є прикладом успішного використання системи для оптимізації логістичних процесів та досягнення значних покращень у рівні обслуговування, витрат та ефективності роботи.