0462440
Головна
Блог
Формування ціни на товар

Формування ціни на товар

Формування ціни на товар

Роздрібна ціна – один із ключових факторів, який впливає на прибуток магазину. Щоб бізнес не був збитковим і приносив дохід, ціна повинна бути вище собівартості товарів.

Формування ціни

Існують фактори, які впливають на формування ціни:

  • купівля товарів для їх подальшої реалізації;
  • витрати, супутні діяльності торгової точки (оренда приміщення, податки, платежі за комунальні послуги, оплата заробітної плати персоналу та ін.);
  • ціна логістичних послуг;
  • частка прибутку, яку планує отримати власник магазину

Є кілька підходів до формування роздрібної ціни на товари:

Психологічна ціна. Ціни встановлені на такому рівні, який є справедливим за версією клієнтів. Наприклад, більш дорогий товар – значить більш якісний. Часто застосовується прийом – установка ціни, що закінчується на «п’ять», «сім» і «дев’ять».

Ціни, рекомендовані виробником. Часто невеликі магазини використовують рекомендовану виробником ціну в якості орієнтиру при визначенні відпускної ціни з урахуванням торговельної націнки.

Дуже низька ціна на деякі групи товарів. Деякі товари в магазині можуть реалізовуватися за собівартістю для залучення покупців, які купують інші групи товарів за ціною з великою націнкою.

Маржа прибутку. Вартість продукції формується завдяки додаванню маржі прибутку (відсотка) до ціни товару.

Ціни, схожі з цінами конкурентів. Формування ціни за допомогою моніторингу цін конкурентів. А так як ціни однакові з конкурентними магазинами, для утримання покупців проводяться заходи з підвищення рівня сервісу обслуговування, розширення асортименту.

Подвоєння. Закупівельна ціна на товар помножується на 2. Отриманий показник є роздрібною ціною товару. Перевага підходу – простота.

Ціноутворення «дискримінаційне». Продаж товару за цінами незалежно від витрат. Установка дискримінаційної ціни здійснюється в різних формах:

  • залежно від сегмента покупців – наприклад, продаж одного і того ж товару в звичайному магазині і в магазині “люкс” за різною ціною;
  • залежно від варіанту товару – різні версії товару продаються за різними цінами, але без урахування різниці у витратах;
  • з урахуванням місцезнаходження – товар продається за різною ціною в різних місцях, хоча витрати для цих місць однакові;
  • з урахуванням часу – ціни змінюються в залежності від сезону, дня тижня, часу доби.

Так чи інакше ідеальний спосіб формування ціни в магазинах залежить від існуючих витрат. Правильна ціна на товар – та, яку покупець готовий заплатити за товар, приносячи магазину прибуток.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Оптимізація ланцюга постачань
    Оптимізація ланцюга постачань

    Зміст статті: Оптимізація ланцюга постачань охоплює всі ланки: постачальник, виробник, дистриб’ютор, ритейл. Для кожної ланки застосовуються свої методи, при цьому існує універсальний – оптимізація ланцюга постачань з використанням підходів Теорії Обмежень. У статті розглядається методологія і практика оптимізації Supply Chain на прикладі великого виробника зі своєю дистрибуцією. Компанія впровадила інструменти ТОС і за 3 місяці […]

    Запаси на виробництві, Товарні запаси

    Читати 7 хвилин

    Мережа MasterZoo обирає ABM Cloud для оптимізації запасів та асортименту
    Мережа MasterZoo обирає ABM Cloud для оптимізації запасів та асортименту

    Найбільша в Україні мережа зоомаркетів MasterZoo автоматизує процеси управління товарними запасами за допомогою імплементації рішень ABM Inventory та ABM Assortment від компанії ABM Cloud. MasterZoo є одним з лідерів роздрібної торгівлі на ринку зоотоварів в Україні з національною мережею у майже 200 торгових точок. Магазини представлені переважно у двох форматах – street retail і магазини […]

    Асортимент, Товарні запаси

    Читати 3 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!