0987447868
Головна
Блог
Ланцюги постачань: як перетворити інновації на гроші за допомогою Supply Chain Management

Ланцюги постачань: як перетворити інновації на гроші за допомогою Supply Chain Management

Ланцюги постачань: як перетворити інновації на гроші за допомогою Supply Chain Management

Структура статті:

Управління ланцюгами постачань, як основа бізнес-процесу

Що включає в себе поняття ланцюга постачань? Борис Старинський, експерт з управління ланцюгами постачань за допомогою ТоС, 6 Sigma & DDMRP, розповідає про те, що означає поняття “управління ланцюгами постачань”, що необхідно для ефективного ефективного управління і які грошові результати принесе поліпшення інформаційного обміну та побудови системи “витягування”.

Управління ланцюгами постачань – це координація бізнес-процесів: матеріальних, інформаційних та фінансових потоків між учасниками ланцюга постачань для досягнення оптимального поєднання оперативності та ефективності.

Кінцевою метою ефективної системи управління Supply Chain є наявність товарів у потрібній кількості та місці, вчасно і за вигідною ціною, при цьому підтримуючи високий рівень сервісу.

Найчастіше, на підприємстві, ланцюг постачань дефрагментований, і для коректного вимірювання його ефективності, нам необхідно дивитися на систему в цілому. Те, що можна вважати “ефективним” в одній частині ланцюга, може негативно вплинути на іншу сферу бізнесу.

Яким би не був ланцюг постачань і під яким би кутом ми його не розглядали, завжди є сенс заміряти два ключові показники – оборотність запасів і швидкість реакції на зміни ринку.

Борис Старинський, експерт з управління ланцюгами постачань, власник компанії ABM Cloud.

Основні фактори управління ланцюгами постачань

Ефективна концепція управління базується на двох основних факторах:

  • Поліпшення рівня інформаційного обміну
  • Побудова системи “витягування” замість «виштовхування»

Управління ланцюгами постачань являє собою потік матеріалів, інформації та фінансів. Матеріальні потоки включають розподіл, рух і зберігання товарів або матеріалів. Інформаційні потоки дають змогу різним партнерам планувати та координувати спільні дії. Ефективний обмін інформацією вимагає застосування сучасних технологій, а також готовності до співпраці та інтеграції. Підприємства, інтегровані в ланцюг постачань, будуть “пов’язані” одне з одним за допомогою матеріальних та інформаційних потоків. Робота в такому тандемі дасть змогу управляти системою як єдиним цілим, це поліпшить ефективність управління попитом у глобальному масштабі.

Побудова системи “витягування” – управління запасами по всьому ланцюгу має здійснюватися на підставі фактичного споживання. На основі буфера розраховуються цільові рівні запасів. Ці рівні враховують час постачання і мінімальну партію продукції для кожного SKU. Так підвищується швидкість реакції на попит і зменшується рівень запасів у системі.

Методологія DDMRP як спосіб перетворити інновації для ланцюга постачань на гроші

У сучасному світі потрібне унікальне рішення для проблем, пов’язаних із виробництвом і зберіганням продукції по всьому ланцюгу постачань. Керол Птак і Чед Сміт – американські експерти в галузі Supply Chain Management. Вони розробили нову методологію, яка орієнтована на попит.

Модель управління ланцюгами постачань DDMRP (Demand Driven Material Requirements Planning – планування матеріальних потреб на підставі попиту) – це унікальна концепція управління матеріальними запасами у виробництві та в рамках всього ланцюга. За кілька років DDMRP впровадили такі світові лідери як Coca-Cola, Michelin, Kormotech, Monomakh, Aptiv та інші.

Прозорий і повноцінний менеджмент всього ланцюга постачань – від планування закупівель і виробництва до розподілу по всій мережі за єдиною логікою з метою максимального забезпечення попиту та оперативного реагування на зміну в рівні запасів у кожній з ланок.

Буфери кожного місця зберігання гнучко реагують на зміни в рівні продажів даної локації, варіабельність споживання, враховують логістичні умови: скільки необхідно часу на поставку, якими мінімальними партіями везе товар постачальник тощо.

Глобальне управління всією системою за єдиними критеріями поповнення і з урахуванням особливостей кожної ланки дає змогу, з одного боку, прискорити реакцію на попит, підвищити наявність запасів на кожному рівні, а з іншого – оптимізувати запаси по всій мережі.

Методологія DDMRP – це інновація, яка допоможе вам:

  • Збільшити продажі компанії на 20% і вище
  • Знизити запаси на складах на 40-60%
  • Скоротити Lead Time на 10%

Методологію DDMRP обирають і впроваджують компанії по всьому світу. Розглянемо успішні кейси світових компаній:

Oregon Freeze Dry – компанія виробляє суху заморожену продукцію. Після впровадження DDMRP, компанія отримала результати:

  • Збільшення продажів на 20%
  • Скорочення запасів на одному підрозділі на 20% і на 60% – на іншому
  • У фінансовому вираженні запаси скоротилися на $ 2 млн.

LeTourneau Technologies – американський виробник важкого будівельного обладнання. Компанія впровадила методологію DDMRP на одному заводі, а на іншому заводі продовжувала використовувати традиційну MRP-систему. В обох заводів були однакові ресурси, переліки матеріалів і персонал, що планує.

Після трьох років використання моделі DDMRP, перший завод:

  • Наростив доходи з $270 мільйонів до $620 мільйонів, при зростанні матеріальних запасів тільки на $80 мільйонів
  • Час виконання замовлень скоротився на 50%
  • Повернення на інвестиції з 4% до 22%

Завод із традиційною MRP-системою зазнав подібного зростання в доходах, але обсяг матеріальних запасів також зріс пропорційно. Коли на підприємстві почалася криза, DDMRP-завод був оснащений запасами в правильних місцях, тоді як на заводі з MRP-системою були зайві накопичення матеріально-технічних ресурсів.

Розвиток вашого бізнесу починається з INTUIFLOW

Безкоштовна демонстрація INTUIFLOW допоможе вам прояснити, яку користь ми можемо вам принести

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!