Компанія Local Discounter оптимізує запаси та поличний простір з ABM Cloud
Мережа магазинів Local Discounter, що реалізує широкий спектр товарів місцевих та іноземних виробників, є однією з найпопулярніших у Молдові. Сьогодні успішно працюють 54 магазини чотирьох форматів, в яких представлено асортимент від 2000 до 15 000 SKU. Компанія пропонує величезний вибір найменувань 38 категорій (продукти харчування, алкогольні напої, побутова хімія, товари для дітей та інше). Щодня, обслуговуючи тисячі споживачів у Молдові, Local Discounter забезпечує їх товарами найвищої якості.
Передумови пошуку системи для управління запасами та планограмами
До ABM Inventory, взаємодією з постачальниками займалися категорійні менеджери, а замовлення товару згідно з графіками поставок виробляли керуючі кожного магазину (тобто 54 особи). Щодо мерчандайзингу, то до впровадження системи Shelf у компанії був відсутній чіткий бізнес-процес розміщення продукції на полицях. Цим також займалися категорійні менеджери, розробляючи стелажі Excel. Аналіз викладки відбувався спираючись на щотижневі фотозвіти від керівників у месенджері.
У зв’язку з цим, у компанії виникла гостра потреба в автоматизації та централізації процесів, що дозволило б не тільки покращити контроль за процесами управління запасами та мерчандайзингом, а й значно покращити ключові показники, скоротити трудовитрати менеджерів на рутинні завдання та більше уваги приділити покращенню сервісу магазинів.
Завдання проекту
Після ретельного аналізу ринку програмного забезпечення було обрано продукти ABM Inventory та ABM Shelf.
В результаті впровадження нового програмного забезпечення керівництво Local планує:
- Оптимізувати залишки, забезпечуючи максимальну доступність з мінімумом надлишків та списань;
- Мінімізувати трудовитрати на оформлення замовлень, зменшивши кількість фахівців залучених до цього процесу до 2-3 осіб, а згодом зробивши його повністю автоматизованим;
- Збільшити ефективність промокампаній, забезпечуючи оптимальний прогноз та своєчасне замовлення промо товарів;
- Поліпшити показники управління запасами (оборотність, доступність, продажі тощо);
- Структурувати поличний простір магазинів задля його ефективного використання (щоб кожна позиція із загального асортименту мала своє місце);
- Забезпечувати відповідність планограм у ПЗ з фактичним розміщенням товару в магазинах, а також їх перевірка за допомогою реалограм;
- Налагодити швидку передача змін у планограмах із центрального офісу до магазинів;
- Оптимізувати процес викладки товарів на полицях у мережі магазинів, економлячи час та ресурси співробітників;
- Автоматично створювати як індивідуальні планограми для кожної точки, так і форматні для кластерів магазинів.
Головною метою використання платформи є збільшення продажів за рахунок підвищення доступності та коректного розташування товарів.
Автоматизація бізнес-процесів з ABM Cloud
Співпраця фахівців компанії Local Discounter та команди впровадження ABM Cloud була максимально плідною, завдяки чому успішно завершено впровадження продукту ABM Shelf. А це означає, що вже пройдено етапи інтеграції продукту з обліковою системою ритейлера, персонал пройшов навчання та ПЗ успішно масштабовано на всю мережу магазинів. Тепер у роботі з цим продуктом підтримувати користувачів буде відділ customer success, який допоможе максимально ефективно використовувати можливості системи та консультуватиме при виникненні непередбачених ситуацій або виході оновлень. Що стосується модуля ABM Inventory, тут вже йде робота з інтеграції систем і немає жодних сумнівів, що і цей продукт успішно пройде всі перераховані вище етапи.
Бажаємо командам легкого завершення проекту, а також швидких та визначних фінансових результатів!