Масштабування успіху: мережа box імплементує комплекс систем для автоматизації від ABM Cloud
Мережа box — це маркети формату «біля дому». Концепція стильних магазинів з власними пекарнями, піцеріями та броварнями виявилася вдалою. Мережі всього три роки, а вона вже налічує понад 100 представництв у Києві та області. Площа маркетів — від 50 до 230 кв. м. В асортименті, крім товарів першого вжитку, є свіжі фрукти та овочі, напої, снеки, смаколики від українських та європейських виробників. Також мережа має своє власне виробництво з випічки та піци за власними рецептами, що приваблюють безліч клієнтів.
В управлінні зараз знаходиться в середньому 1800 SKU в магазинах малого формату та 3200 SKU — у великих.
Чому в box вирішили впровадити системи управління асортиментом, запасами та мерчандайзингом?
Мережа box замовила імплементацію одночасно трьох продуктів екосистеми ABM Cloud: Inventory, Shelf та Assortment. Основним чинником стало стрімке зростання кількості маркетів. Поки філій було небагато, управлінням асортиментом та запасами співробітники займалися вручну. Збільшення кількості торгових точок і ротація персоналу поставили нові виклики. Виникла необхідність в уніфікації роботи з асортиментом, автоматизації процесів збору й аналізу даних, оптимізації запасів. Ще одним чинником стало насичене конкурентами середовище: найсильніші гравці у цій ніші вже інтегрували сучасні системи управління.
Мета співпраці
Ознайомившись з наявними на ринку рішеннями, мережа box зупинила вибір на продуктах екосистеми ABM Cloud, сфокусувавшись на досягненні наступних цілей імплементації:
- налагодити централізоване управління асортиментом для реалізації планів масштабування мережі;
- налаштувати та уніфікувати процеси мерчандайзингу та навести лад у планограмах;
- розвантажити відділ логістики шляхом автоматизації процесів управління запасами;
- налагодити процеси керування запасами, адже маркети такого формату не мають великих складів;
- розв’язати проблему стратегічного управління і квотування асортименту;
- автоматизувати аналіз впливу імплементованих рішень на показники мережі, перейшовши від діаграм в Excel до сучасних рішень.
Переваги впровадження платформи з трьох продуктів
Окрім того, що кожна з систем має окремий унікальний функціонал, вони разом утворюють цілісну платформу, кожна з частин якої вдосконалює управління процесами в ритейлі. Системи обмінюються даними, а отже:
- асортимент стане джерелом прийняття рішень та комунікації між іншими продуктами;
- при управлінні асортиментом категорійний менеджер завжди знатиме обсяг запасів в мережі та в маркетах, що при правильному підході та розподіленні зменшить кількість втрачених продажів та оптимізує бюджети;
- комплексна робота Inventory та Shelf дозволяє контролювати постійну наявність презентаційної викладки на полицях та ініціювати створення замовлення, якщо система фіксує, що полиця скоро буде пустою.
Комплексна автоматизація від ABM Cloud
Продукти екосистеми ABM Cloud допоможуть мережі box досягти поставлених цілей. На цей час триває спільна робота команди фахівців ABM Cloud та спеціалістів мережі. Вже завершені перші етапи інтеграції (експрес-обстеження, розгортання ftp сервера, тестування тощо), і наразі партнери займаються впровадженням продуктів. Попереду — масштабування рішення на всі маркети.
Після успішного впровадження почнеться співпраця з відділом Customer Success та підключення до сервісу Help Desk з метою надання подальшої допомоги в розв’язанні завдань та ефективного використання системи.