Мережа магазинів Млинок працює з хмарним сервісом для обліку та автоматизації магазинів
Млинок – мережа магазинів продуктів, побутової хімії, дитячих іграшок і магазини будівельних матеріалів в Львівській області. Протягом декількох років, мережа магазинів працювала за допомогою своєї облікової системи, але для розвитку магазинів в новому форматі був обраний хмарний сервіс для обліку та автоматизації магазинів ABM Retail. Також компанія розглядає у майбутньому впровадження системи управління запасами ABM Inventory.
«Давно хотіли щось змінити у своїй діяльності, прийшов час для розвитку. Для відкриття магазинів нового формату ми вибрали хмарний сервіс, хмарну систему обліку і автоматизації», – коментує керівництво мережі.
Унікальна політика справедливих цін на всі групи товарів, індивідуальне замовлення товару, якого немає в наявності – цікаві особливості мережі магазинів Млинок.
За допомогою хмарного сервісу ABM Retail для обліку та автоматизації магазинів, з будь-якої точки світу за допомогою Інтернету в магазинах Млинок ведеться централізоване управління ключовими бізнес-процесами, такими як реалізація товарів, приймання, інвентаризація, облік, переміщення. Більше 70 000 номенклатурних позицій були завантажені в ABM Inventory зі старої системи з існуючими артикулами і штрих-кодами.
Автоматизація мережі магазинів Млинок за допомогою хмарного сервісу для обліку ABM Retail дозволила:
- Централізовано керувати магазинами і отримувати консолідовану інформацію
- Вести централізовану політику ціноутворення і коригувати ціни для кожного магазина
- Вести централізовану асортиментну політику і коригування асортименту для кожного магазину
- Контролювати переміщення товарів і грошових потоків між магазинами, складами і центральним офісом
- Захистити товар від зловживань з боку покупців і продавців
Переваги хмарного товарно-облікового сервісу:
- Не потрібно інсталювати і налаштовувати програму – це хмарний сервіс, необхідний тільки доступ в Інтернет.
- Ви не прив’язані до місця – вносити дані і отримувати звітність можна, перебуваючи далеко від офісу.
- Стабільна робота завдяки європейським ЦОДам.
- Немає необхідності утримувати штат програмістів.
- Всі дані надійно захищені, ведеться логування дій користувачів.
- Постійний розвиток функціоналу сервісу, супровід, технічна підтримка і консультування клієнтів.