Нова версія дашборду системи АВМ Inventory: практичні ідеї для процвітання бізнесу в один клік
Ми з гордістю повідомляємо про реліз оновленого дашборду АВМ Inventory, який став ще більш інформативним та функціональним для ефективного управління запасами в ритейлі.
Дашборд — це перше, що бачать користувачі при вході в систему, це дає швидку оцінку стану запасів й зріз завдань менеджера. Зберігши вже знайомий користувачам інтерфейс головного меню, нам вдалося ще більше розширити функціонал головної сторінки.
Основна перевага дашборду в тому, що менеджеру вистачає декількох секунд, щоб зрозуміти, які завдання термінові й першочергові, чи все в порядку з показниками. Якщо присутні відхилення, система підкаже, на що потрібно звернути увагу і де шукати.
Дашборд розділений на два основні блоки:
- Операційний— необхідний для ефективної щоденної роботи менеджера.
- Стратегічний— допомагає бачити аналітику за ключовими показниками з періодичністю в тиждень.
Операційний дашборд
Операційний блок за замовчуванням є головною робочою сторінкою менеджера. Це дозволяє швидко перемикатися на будь-яку сторінку програми із попередньо налаштованими користувачем фільтрами.
Прийшовши на роботу, насамперед керівнику необхідно звертати увагу на підказки, які пропонує система:
- чи успішно пройшов обмін;
- чи всі замовлення сформовані та надіслані постачальникам;
- чи є новинки, які потребують додаткової уваги;
- які помилки, які впливають коректність замовлень, необхідно виправити.
Завдяки порадам системи, цей блок можна швидко дослідити, щоб менеджер міг перейти до аналізу ключових показників.
Щодня інформаційна панель дає уявлення про те, як змінилися показники надлишків та втрачених продаж. У разі негативної динаміки необхідно звернути увагу на додатковий звіт, який допомагає зрозуміти причину такої тенденції.
Стратегічний дашборд
Цей блок складається з трьох вкладок:
- Ключові показники;
- Продуктивність системи та замовлення;
- Інсайти.
На вкладці з основними показниками представлені:
Середні запаси та їх структура.
Дуже важливо звертати увагу на структуру запасів: чи не заморожено значну суму коштів у надлишках або у викладці товарів.
Продажі.
Коли продажі падають, важливо зрозуміти, які саме падають: звичайні або за промо-товарами. Це допоможе швидше зрозуміти, де шукати причину.
Доступність.
Важливо проаналізувати, чи триває тенденція падіння продаж, оскільки наявність товару на полиці впливає на рівень продаж.
Оборотність запасів.
Цей показник ефективності насамперед залежить від динаміки рівня продаж та середніх запасів.
Кольори на графіках дозволяють менеджеру швидко зрозуміти, чи показники відповідають заданому рівню KPI.
Вкладка замовлень та асортименту складається з двох частин:
- «Підключений асортимент»представляє показники, що вказують, який відсоток асортименту знаходиться під контролем системи, відсоток автопоповнення для підключених продуктів. Ці дані дають ТОП-менеджменту чітке уявлення про рівень використання системи, наскільки вона допомагає бізнесу та яку частину рутинних завдань покриває.
- Блок «Замовлення» відображає обсяг замовлень, згенерованих системою автоматично. Також показує, чи є ручні замовлення та коригування від менеджерів. Високий рівень ручного втручання в систему вимагає додаткової уваги та аналізу з боку керівництва, оскільки це може бути ознакою проблеми та призвести до зниження ефективності управління запасами.
І, нарешті, представляємо вашій увазі вкладку «Інсайти»
Це вигідна і практична опція, унікальна на ринку програмного забезпечення для оптимізації запасів. Використовуючи методологічно обґрунтовані підходи, ми даємо можливість керівнику всього в один клік побачити, що не так в управлінні запасами компанії.
У цьому розділі керівник не просто бачить інформацію, а вже проаналізовану проблему, яка може серйозно вплинути на результативність бізнесу.
Наприклад, система підсвітить не тільки відсоток «мертвих запасів», а й точно підраховує, скільки грошей у них заморожено на даний момент. Це дозволить правильно перерозподілити бюджет і, позбавитись товарів, що слабо обертаються, спрямувати кошти на подальший розвиток бізнесу.
«Ми дуже раді повідомити, що на наших користувачів чекає ще багато нових відкриттів, оскільки ми ніколи не зупиняємось на шляху вдосконалення нашого програмного забезпечення, а також системи управління запасами наших клієнтів».
Олена Щепаник, CEO ABM Inventory