Облікова програма для Intelligent Market
На сьогоднішній день складно переоцінити необхідність впровадження облікової програми для магазинів різних галузей і форматів.
Після дослідження IT ринку, для безлімітної методологічної та технічної підтримки в рамках орендної плати, власниками Intelligent Market для переходу з ліцензійної офлайн системи була обрана хмарна облікова програма ABM Retail. Власникам магазину важливо було запропонувати високий рівень сервісу своїм покупцям, в тому числі і за рахунок автоматизації бізнес-процесів.
Завдяки програмі обліку ABM Retail менеджмент магазину володіє оперативною інформацією про товари, що користуються попитом, не затарює склад, знає вподобання і потреби покупців. Оператор магазину дуже швидко приймає товар, роздруковує цінники – і товар потрапляє на полицю.
5 функціональних можливостей ABM Retail, які були важливі для Intelligent Market при виборі програми для обліку продажів:
- Можливість контролю всіх процесів роздрібного магазину в режимі реального часу, 24/7, за допомогою Інтернет, з будь-якої точки планети.
- Дуже простий і зручний інтерфейс програми який дозволяє швидко навчити торговий персонал і займатися безпосередньо продажами.
- Інтеграція з програмою для ведення бухгалтерського обліку.
- Контроль роздрібних цін і націнок, наявності та залишків товару, швидка ідентифікація товару.
- Інтеграція з професійною касовою програмою front-office.
Впровадження програми обліку для магазину: основні моменти
Хочеться поділитися основними моментами, з якими зіткнувся керуючий магазину Intelligent Market при автоматизації обліку, адже будь-які зміни вимагають жорсткості підходу, підготовки торгового персоналу для максимальної окупності інвестицій.
Будь-яка перебудова – це витрати часу.
Програму для обліку продажів купили, інтегратор начебто все впровадив, а в результаті плутанина і бунт співробітників.
Рішення є! Необхідно сформувати схему роботи магазину, схему бізнес-процесів. Повинні бути зрозумілі і прозорі процеси надходження товару, приймання, оцінки, маркування, облік витрат, аналіз товарних залишків і так далі.
ABM Retail дозволила магазину Intelligent Market перейти до автоматизованого обліку «в хмарах» за 1 день без зупинки процесу торгівлі. Фахівці ABM Cloud провели віддалене навчання персоналу, здійснюють оперативну методологічну та технічну підтримку.
Грамотне планування – запорука успіху
Якщо Ви розумієте, що до «високого сезону» автоматизувати магазин не виходить з різних причин – краще відкласти. Старт проекту впровадження програми для обліку продажів продуктового магазину 30 грудня – не найкращий час.
Долаємо опір з боку персоналу
Найчастіше люди не хочуть навчатися чомусь новому, комп’ютер – річ страшна, зошит надійніше.
Ось в цьому випадку якраз і рекомендується застосування жорсткого управлінського підходу, системи штрафів, заміни персоналу. Повинні бути чіткі інструкції як починати і закінчувати зміну, працювати з обладнанням, вибудовувати систему відповідальності.
Від власника також потрібна висока самоорганізація і контроль всіх дій в обліковій програмі. Витрати, переміщення, продажі – все фіксується в системі. На незначний період допустимо вести «подвійний» облік – звичний і в програмі обліку для магазину ABM Retail. Приблизно через тиждень-два товар поверненні автоматично повертається на склад, залишки коректно відображаються – результатом проекту впровадження облікової програми стає підвищення прибутку і розвиток компанії в цілому.
На що звернути увагу при виборі системи та інтегратора щоб уникнути помилок при впровадженні програми обліку для магазину:
- Інтеграція з професійними касовими програмами з широким маркетинговим функціоналом.
- Не використовуйте «самописне» рішення – це довго, вартість інвестицій не окупається, повільні розвиток і нарощування функціональних можливостей.
- Іноземні програми складно підтримувати і дорого допрацьовувати.
- Перевірте інтеграцію з існуючим торгівельним і технологічним устаткуванням.
- Програма для обліку продажів в магазині повинна бути масштабованою, адже скоріше за все є плани розширення торгової мережі.
- Перевіряйте можливості швидкого нарощування функціоналу, періодичність оновлень релізів системи.
Для довідки:
Intelligent Group (м. Васильків) представлена Intelligent Art Cafe, Intelligent Restaurant і Intelligent Market, про автоматизацію якого ми писали вище.
Якщо у Вас залишилися питання впроваджувати програму обліку для магазину або залишити все як є, а також що потрібно для автоматизації саме Вашого роздрібного магазину – звертайтеся за номером телефону +380 (44) 207-39-55 або по електронній пошті sales@abmcloud.devbrainlab.com.ua!
Фрагмент відео функціоналу облікової програми для магазину ABM Retail