Облікова система для віддаленого онлайн управління і контролю магазинів і торгових точок
Власники мережі роздрібних магазинів (торгових точок, кіосків, ларьків) найчастіше стикаються з проблемами ведення обліку, контролю продажів, відсутністю інформації про наявність товарів на полицях і поточних залишків. Як наслідок усього перерахованого вище – зниження виручки, несвоєчасні поставки, втрата клієнтів.
Як всього цього уникнути?
За допомогою облікової системи для віддаленого онлайн управління і контролю магазинів і торгових точок керуючий може аналізувати роботу магазинів і контролювати роботу торгового персоналу на своєму ноутбуці з виходом в Інтернет. Передача даних відбувається без участі касирів в фоновому режимі.
Чому «віддалене управління» це так зручно
При організації роботи магазину важливо коректно вести довідник товарів – вести довідник товарної номенклатури онлайн дуже зручно і економить масу часу. Також за допомогою облікової системи для віддаленого онлайн управління і контролю магазинів і торгових точок можна переглядати чеки і дані за зміну, тримати під контролем наявність товарів в магазинах і вчасно поповнювати запаси, формувати звіти по виручці / кількості чеків і ін.
Які цілі Ви ставите перед обліковою системою для управління і контролю магазинів і торгових точок?
-
Виключити шахрайство персоналу.
Важливо не допускати появу несанкціонованого і неврахованого товару, мати можливість швидко порівняти залишки по обліковій системі і фактичні залишки на складі.
-
Контролювати і не заморожувати гроші в товарних запасах.
Можливість знайти «золоту середину» асортименту і ліквідності товарів, тобто вкладати гроші в запаси оптимально.
-
Контролювати взаєморозрахунки.
Система обліку автоматично повідомляє про заборгованості при розрахункової операції або під час проведення документа.
-
Використовувати ефективну систему ціноутворення.
Сприяти зростанню прибутку за рахунок співвідношення націнки і оборотності.
-
Збільшити якість і швидкість обслуговування.
Автоматизований магазин дозволяє торговому персоналу більш оперативно та якісно обслуговувати покупців.
-
Гнучка система аналітики.
Звіти про русі товару, по постачальникам, чеками, за певний період, вивантаження в супутні системи.
-
Можливість враховувати власне виробництво в магазині (випічка, кулінарія).
Облік товарів на підставі сировини, яке також може бути товаром.
Які показники допоможуть зрозуміти чи ефективно працює магазин
-
Обсяг продажів у грошовому вираженні, в штуках товару. Якщо орієнтуватися тільки на виручку, можна не помітити, що кількість проданого товару може зменшитися через підвищення цін.
-
Продажі з 1 м.кв. торговельної площі = виручка за певний період (день, місяць) / на площу торгового залу в м.кв. покажуть ефективність використання торгового простору і продуктивність магазину.
-
Співвідношення відвідувачів і покупців магазину.
Якщо за день магазин відвідало 220 осіб і лише 9 з них зробили покупку, то конверсія магазина складе 9/220 * 100 = 4%. А значить потрібно внести зміни в роботу магазину.
Система продажів супутніх товарів допоможе підвищити розмір середнього чека (виручка за період / на кількість пробитих за цей період чеків).
Система контролю якості, термінів придатності товарів допоможе знизити кількість повернень.
Кожен магазин унікальний по-своєму, облікова система для віддаленого онлайн управління і контролю магазинів і торгових точок допоможе оцінювати і вчасно вносити коригування в роботу вашого бізнесу для його подальшого успішного розвитку.