07141471488
Головна
Блог
Оновлення ABM Inventory: нові функції та можливості

Оновлення ABM Inventory: нові функції та можливості

Оновлення ABM Inventory: нові функції та можливості

ABM Inventory – система автоматизації управління запасами, що забезпечує оптимальну кількість запасів у кожній торговій точці відповідно до попиту за допомогою алгоритмів машинного навчання та штучного інтелекту. Можливості системи дозволяють прогнозувати продажі, ефективно розподіляти запаси та автоматизувати процес їхнього поповнення для забезпечення безперервного зростання бізнесу. І це відбувається завдяки постійному вдосконаленню ABM Inventory. Саме про нові можливості та функції розкажемо у цій статті.

Функціонал прогнозування попиту

Цей функціонал дозволяє прогнозувати продажі не лише для замовлення товарів, але і для планування фінансової та операційної діяльності. Швидкий доступ до прогнозів забезпечений у системі автозамовлення. При цьому є як короткострокові, так і довгострокові прогнози. Короткострокові прогнози можна виводити у розрізі тижнів на найближчий квартал, а довгострокові – на рік вперед, вже по місяцях.

MicrosoftTeams-image-6
Прогнозування попиту. ABM Inventory

Зручним способом представлення інформації є графік, на якому можна побачити історичні та нормалізовані продажі, прогноз та кількість складів, по яких проведені розрахунки. Для обʼєктивної оцінки важливо мати розуміння не тільки фактичних (історичних) продажів, але і додатково обробляти їх на предмет виключення акцій та заміни втрачених днів на потенційну продажу.

Звіт постачальникам

Ми створили гнучкий звіт в нашій системі, який дозволяє з різною дискретністю (тиждень, місяць) та з різною деталізацією формувати та надавати постачальникам необхідну інформацію для забезпечення вчасності поставок та високого рівня сервісу.

MicrosoftTeams-image-7-2
Звіт постачальникам. ABM Inventory

У звіті в першу чергу розраховується інформація про розмір прогнозованих закупівель на основі даних про упаковки, прогнозовані продажі, викладки, графіки замовлень та інші фактори, які впливають на рівень замовлення.

Push-функціонал

Однією з основних причин використання Push-функціоналу з центральних складів є необхідність якнайшвидшого розпродажу залишків товару, особливо тих, які виводяться з асортименту або є сезонними. Для цього в систему включений алгоритм, який розподіляє запаси РЦ таким чином, щоб вони мали максимальний товарообіг. Таким чином, товар доставляється до тих магазинів, де його можна найшвидше продати порівняно з іншими магазинами мережі.

Мобільний додаток

Для зручності аналізу рівня запасів та виявлення причин втрачених продажів, в ABM Inventory була розроблена бета-версія мобільного додатку. Він дає змогу швидко сканувати штрих-код товару прямо в торговій точці мережі та проводити аналіз.

MicrosoftTeams-image-4-1
Мобільний додаток ABM Inventory

Використовуючи функціонал додатку, можна дізнатись, чи є товар на залишках магазину, чи він вже виставлений на полиці, чи в дорозі якийсь товар в магазин, які його середні продажі, які додаткові характеристики товару (наприклад, чи є він топовим товаром, хто відповідає за замовлення, хто постачальник і т. д.). Це дозволяє збільшити ефективність аналізу рівня запасів та виявлення проблем у роботі магазинів.

Модуль Promo Tools

Модуль Promo Tools є новим інтегрованим рішенням в системі ABM Inventory для прогнозування продажів під час промо-кампаній, що базується на методах машинного навчання та алгоритмах штучного інтелекту. Використання даного модуля надає безліч переваг, які значно підвищують точність прогнозування продажів.

MicrosoftTeams-image-9-1
Promo Tools. ABM Inventory

Переваги Promo Tools включають:

  • Здатність враховувати багато факторів, які впливають на продажі, як прямо, так і опосередковано.
  • Модель самостійно визначає, які фактори впливають на продажі у більшій або меншій мірі та приділяє їм особливу увагу при прогнозуванні.
  • Канібалізація у межах промо-кампанії також враховується.
  • У випадку відсутності історичних даних про певний товар, можна отримати більш точні результати на основі інших факторів.
  • Модель постійно навчається та покращується на нових даних.
  • Кожна компанія має свою унікальну модель, що адаптується до її потреб та специфіки.

Для успішного використання модулю Promo Tools важливо забезпечити якісні та повні дані.

Мінімальна інформація не менш як за 1 рік:

  • Назва торгової акції
  • Промо тип
  • Тривалість
  • Механіка промо
  • Реклама
  • SKU
  • Ціна до/під час акції
  • Знижка %
  • Місцерозташування
  • Додаткові місця
  • Ієрархія категорій
  • Продажі до/під час акції

Якщо у вас виникають труднощі зі збором необхідних даних, рекомендуємо почати їх накопичення в системі ABM Inventory вже сьогодні. Таким чином, ви зможете покращити якість своїх даних і забезпечити більш ефективне використання модулю Promo Tools в майбутньому.

Оцінка точності прогнозів

Ми розробили звіт, який допоможе оцінити ефективність акцій та провести порівняльний аналіз різних промо-кампаній. Він складається з чотирьох блоків, які дозволять оцінити економічну ефективність промо та прибутки. В звіті ми пропонуємо порівняти різні типи акцій, періоди та категорії, щоб визначити найбільш успішні стратегії. Також ми враховуємо компенсації та ретробонуси, щоб виставити рахунок постачальнику на компенсації.

MicrosoftTeams-image-8-1
Оцінка ефективності акцій. ABM Inventory

Крім цього, ми використовуємо бульбашкову діаграму, щоб проілюструвати ефективність знижок у трьох вимірах, що дозволяє візуалізувати дані та зрозуміти, які промо-кампанії працюють найкраще.

Рефакторинг графіків SKU

Оновлення графіку SKU з новим функціоналом дозволяє ще зручніше аналізувати товари. Наприклад тепер можна обирати певний період або день тижня. Це особливо корисно для сезонних товарів та фреш-ассортимента. Тепер можна відслідковувати переміщення товарів на виробництво та звіряти їх з показником NOQ. Крім того, на графіку відображаються неактивні товари і ті, що не з МТС та розділення замовлень на спеціальні та регулярні.

MicrosoftTeams-image-10-1
Рефакторинг графіків SKU. ABM Inventory

Також додались нові кнопки та значення:

  1. Кількості днів в обраному періоді, продано, списано та доставлено
  2. Інформація про залишок на центральному складі
  3. Канікули постачальника
  4. Додаткові замовлення.
Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!