Оновлення ABM Shelf: новий модуль глибокої аналітики ефективності планограм
Команда ABM Shelf випустила реліз, в якому користувачам представлений новий розділ з глибокою аналітикою показників ефективності планограм, які створюються в системі.
Всього в релізі представлено 8 звітів, яких раніше не було в системі. Реалізація кожного з них заснована на потребах та досвіді реальних клієнтів-ритейлерів, які вже працюють в системі.
Проводячи регулярний аналіз даних представлених звітів ви будете мати чітке уявлення про ефективність роботи планограм-менеджера в вашій компаній, а також як викладка впливає на економічні показники торгової мережі.
Звіт “LFL (Like for Like)”
Звіт буде корисним в роботі категорійним менеджерам, планограм менеджерам та представникам C-левел позицій.
До цього звіту варто звертатися, коли вам необхідно проаналізувати динаміку основних показників по продажам, ефективності викладки та запасів. В рамках звіту ви можете зробити розбивку по магазинам, планограмам, регіону, постачальникам та бренду.
В ході аналізу ви відслідкуєте позитивну чи негативну динаміку показників ефективності та визначте який елемент впливає на цю динаміку (магазин/планограмма/товар).
Звіт доступний в вигляді інфографіки та в табличному форматі.
Звіт “Асортимент”
Звіт буде корисним мерчендайзеру та планограм менеджеру.
До цього звіту варто звертатися, щоб проаналізувати розміщений та нерозміщений асортимент на планограмах. Провівши детальний аналіз ви оціните загальний стан викладки та асортименту магазину та будете розуміти скільки та яких товарів вам потрібно виставити та виключити з планограм та полиць.
Звіт “Залишки”
Звіт буде корисним мерчендайзерам та відділу управління запасами.
До цього звіту варто звертатися, коли ви помічаєте зменшення продажів з метру та для оптимізації планограм.
В ході аналізу ви отримаєте дані про:
- рівень заповненності планограм
- які полиці/обладнання були з низьким рівнем заповненності
- чи достатньо було товару для заповнення цих полиць.
Звіт “Структура викладки”
Звіт буде корисним представникам комерційного відділу / категорійним менеджерам.
До цього звіту варто звертатися для розуміння:
- чи виконуються домовленості з постачальником стосовно долі викладки
- чи відповідає доля товара на полиці – долі прибутку від нього.
В звіті ви можете бачити
версії планограм в різних її розрізах на будь-яку цікаву для вас дату. Також в рамках цього підрозділу ви можете дізнатися наповнення планограми в будь-яку дату її існування.
В результаті роботи з цим звітом ви будете мати інформацію про відповідність запланованих та фактичних долей та умов викладки.
Звіт “Рекомендації по зміні фейсингів”
Звіт буде корисним мерчендайзеру, категорійному менеджеру або керівнику відділу мерчандайзингу.
Звертайтеся до цього звіту, щоб побачити, які планограми потребують допрацювань, щоб бути більш прибутковими. Дані формуються на основі ваших показників продажів.
В рамках звіту вам буде запропоновано список товарів, для яких треба збільшити або зменшити кількість фейсингів на полицях.
Звіт “Коефіцієнт віддачі”
Звіт буде корисним представникам комерційного відділу та C-левелу.
Використовуйте дані звіту для того, щоб зрозуміти наскільки у вас “здорова викладка” та чи варто вам зменшувати/збільшувати викладку на рівні категорій чи груп товарів, спираючись на показники продажів.
Також при роботі з торговельним простором звіт допомагає зробити висновки по категоріях: перевірити і оцінити яка категорія працює оптимальніше, виявити, чи якась категорія виставлена ширше ніж потрібно і чи варто скоротити викладку, віддавши іншій категорії більшу площу.
Це можливо зробити шляхом порівняння в рамках звіту коефіцієнту віддачі на різних рівнях управління викладки, товарні групи, постачальники, бренди і тп.
Звіт “Розрахунок ефективності планограм”
Звіт буде корисним мерчендайзерам, категорійним менеджерам або керівництву відділу мерчендайзингу.
До цього звіту варто звертатися, щоб оцінити економічний ефект від змін впроваджених в планограмах. Так ви можете експериментувати з планограмами та розуміти як це впливає на продажі.
Також за допомогою цього звіту ви можете кластеризувати магазини в розрізі конкретних категорій.
Як це працює:
Ви порівнюєте 2 схожі між собою магазини, 1 з яких має планограмму із впровадженими змінами. З проходженням певного відрізку часу і отримання ефектів від продажів, звіт видає інформацію в яку сторону змінилися показники продажів в зміненій планограмі.
Особливість цього звіту також в тому, що при видачі результатів ігноруються сезонні коливання продажів.
Більш детально дізнатися про новий модуль глибокої аналітики ви можете, залишивши запит на демо-презентацію. Наші менеджери готові відповісти на всі ваші питання та допомогти з аудитом існуючого процесу мерчандайзингу в вашій компанії.