«Пчелка маркет»: рік на ринку продуктового рітейлу
Мережа «маркетів біля будинку» «Пчелка маркет» святкує вже рік роботи на ринку продуктового рітейлу (пише портал AllRetail.ua http://allretail.ua/news/46086/). На сьогоднішній день відкрито 11 супермаркетів в Києві та містах-супутниках. Магазини повністю відповідають формату «маркет біля дому» – зручні, чисті, з необхідним асортиментом товарів і доступними цінами.
Перший рік для «Пчелка маркет»
Перший рік для «Пчелка маркет» був насичений і відкриттям нових маркетів, і запуском власного виробництва: м’ясного цеху, пекарні і кулінарії.
Серед великої кількості мереж в сфері рітейлу важливим фактором виступає характер, репутація, оригінальний образ і філософія мережі. Адже сучасний споживач став більш вимогливим до сервісу.
Команда експертів ABM Cloud автоматизували бізнес-процеси управління асортиментом, взаємовідносинами з постачальниками, замовленнями товарів, ціноутворення, складських операцій за допомогою хмарної облікової системи ABM Retail, а також професійного програмного забезпечення для кас магазинів (front-office) Маркет +.
Проактивна команда родини «Пчелка маркет» стрімко розвивається, регулярно відкриває нові магазини, використовуючи нові передові технології і хмарні сервіси для ведення прозорого обліку та автоматизації діяльності мережі супермаркетів.
Щиро бажаємо не зменшувати темпи зростання, експерти ABM Cloud завжди готові допомогти впровадити необхідні для розвитку мережі магазинів інновації!