Автоматизація магазину продуктів
Автоматизація магазину продуктів – комплексний процес, який не обмежується лише автоматизацією робочого місця касира. Невеликі продуктові мережі та магазини повинні бути оптимізовані не тільки в асортименті, але і в операційній діяльності – на допомогу приходять програми для магазинів продуктів.
Автоматизація магазину продуктів має ряд особливостей, пов’язаних з наявністю штучного і вагового товару, який закуповується мішками або ящиками, а продається кілограмами – тож програма для магазину повинна вміти вести облік штучних і вагових товарів. Також в програмі для магазину продуктів повинен бути функціонал підтримки штрих-кодів і артикулів, ведення каси, автоматичне створення замовлень, можливість вести взаєморозрахунки з постачальниками, друк цінників, можливість отримувати докладні звіти для аналізу діяльності магазину.
Однак слід пам’ятати, що програма для магазину сама в автоматичному режимі облік не веде – це інструмент управлінця. Програма для магазину продуктів дає ряд переваг для прозорого обліку в магазині, управління бізнесом та ведення торгівлі.
Програма для магазину продуктів – нові можливості для Вас
З програмою для автоматизації магазина продуктів з’явиться можливість робити закупівлі і внутрішні переміщення, класифікувати товари, ранжувати постачальників, оформляти приходи і реєструвати ціну закупівлі, оформляти повернення, робити переміщення між місцями зберігання, отримувати інформацію про залишки, формувати баланс по кожному товару, автоматично проводити кількісну і сумову інвентаризацію, оформляти списання, керувати цінами, зберігати історію зміни цін по товарах, формувати націнки і ціни продажу, друкувати цінники, вести роздрібні продажі, використовувати необхідне торговельне обладнання та функціонал онлайн ТЗД, працювати з декількома чеками одночасно, вести аналітику продажів в різноманітних розрізах (товари, групи товарів, продавці), в онлайн режимі отримувати інформацію про виручку / доходи / залишки / ціни, вести взаєморозрахунки з контрагентами, отримувати різні види звітності, друкувати форми документів.
Також програми для магазину продуктів дозволяють налаштовувати дисконтну або бонусну систему, автоматизувати власне виробництво (калькуляційні карти, облік сировини, облік матеріалів, облік незавершеної та готової продукції, розрахунок собівартості), формувати заявки постачальникам згідно з аналізом продажів, вести облік відстрочок платежу, передоплат і взяття товарів під реалізацію.
Хмарні програми для магазинів постійно модернізуються, додається новий функціонал згідно з потребами торговельних підприємств.
Якщо Вам необхідно, щоб торгова точка працювала ефективно і автоматизація магазину за розумні гроші, можливість отримувати достовірну інформацію, в режимі реального часу з будь-якої точки планети відслідковувати динаміку продажів і залишків – експерти ABM Cloud за допомогою програми для магазину ABM Retail готові допомогти.