Головна
Блог
Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

Програма лояльності для супермаркету: що потрібно знати

Останні події у світі спричиняють турбулентність на ринку ритейлу. Кожна вертикаль зіткнулася з різними проблемами. Якщо fashion-рітейлери намагаються хоча б зберегти контакт зі своїми постійними клієнтами, то інші галузі, такі як продуктовий роздріб, отримали сплеск попиту.

Програма лояльності покупців у продуктовому магазині може стати потужним стимулом для покупців, але з чого почати? Які функції допоможуть вам виділитися і як змусити покупців до вас повертатися? У цій статті ми розповімо, як всього один ефективний інструмент допоможе зрушити з місця будь-який з KPI вашого бізнесу.

Навіщо потрібна програма лояльності в супермаркеті

Продуктові магазини хочуть встановити міцний і довгостроковий зв’язок зі своїми покупцями, як і інші ритейлери. За даними досліджень, 83% споживачів кажуть, що вони відвідують від 4 до 9 різних мережевих магазинів щороку, щоб купити продукти. І оскільки тільки 1% споживачів вказали, що вони лояльні до одного магазину, не дивно, чому у продуктових ритейлерів відсутня різноманітність вибору програм лояльності.

Сьогодні програми лояльності для компаній з доставки їжі, мереж супермаркетів або інтернет-магазинів докорінно відрізняються від тих, які ви звикли бачити в інших галузях. Наприклад, клієнти більше не ласі на дисконтні купони та акції. Їх більше приваблюють безкоштовні частування і доставка або фірмові сувеніри, наприклад, стильний кавовий кухоль. Водночас, супермаркети є провідною галуззю, в якій покупці готові платити за преміальне членство в програмі лояльності.

Які виклики стоять перед ритейлерами продуктів харчування для утримання клієнтів?

Ця ніша характеризується невеликими, але частими покупками і жорсткою конкуренцією на ринку.

  1. Підтримка постійного контакту з клієнтами – це обов’язковий момент: постійні покупці мають більше можливостей заробити бали та отримати винагороду.
  2. З іншого боку, без почуття справжньої лояльності до бренду ці клієнти ризикують піти після одного невдалого досвіду. Щойно покупці знайдуть для себе стимул, який стане для них цінним, вони зацікавляться в його отриманні та надалі будуть віддані вашому бренду.
  3. Труднощі у складанні єдиного профілю клієнта. Це зумовлюється тим, що якщо покупці чергують покупки онлайн і офлайн, ритейлери втрачають можливість зв’язати історію воєдино.
  4. Компанії часто відчувають необхідність змінити структуру або правила програм лояльності, тому що деякі заохочення стають занадто популярними, щоб їх підтримувати.

Найкращі функції програми лояльності для супермаркету

  1. Ідентифікація покупців

Усе почалося з традиційних пластикових карток постійного покупця в продуктових магазинах, які люди зберігали у своїх гаманцях і сумках. З часом кількість карток, що конкурують за місце в гаманцях, зросла, тож такий підхід не є унікальним.

Існує безліч способів створення «унікального ідентифікатора», який має бути чимось ексклюзивним для кожного покупця. Наприклад:

– адреса електронної пошти;

– номер телефону;

– ім’я та адреса.

Функціонал ABM Loyalty пропонує клієнтський сервіс, до якого входять особистий кабінет покупця, чат-боти та мобільний застосунок із віртуальною карткою лояльності.

Переваги віртуальної картки лояльності:

– вона не займає зайвого місця в сумках, кишенях чи гаманцях;

– її легко сканувати, що значно скорочує кількість людських помилок;

– покупець прямо в телефоні може дивитися каталог товарів, а також отримувати новини та спецпропозиції у вашому магазині.

  1. Збір даних та аналіз

Одна з найважливіших речей, яку повинні пропонувати програми лояльності для супермаркетів, – це цілісний і позитивний клієнтський досвід. Іншими словами, незалежно від того, купують клієнти товари онлайн або в магазині, вони отримують однакові переваги. За допомогою бонусної програми лояльності ви можете налагодити зв’язок з покупцями і дізнатися про них більше. Сегментуйте клієнтську базу залежно від характеристик споживчої поведінки та отримайте зворотний зв’язок про рівень прихильності.

  1. Мотивація поведінки клієнтів

Щасливі, лояльні клієнти з радістю будуть взаємодіяти з вашою мережею поза покупками. Якщо ви хочете створити більше шуму навколо бренду в соціальних мережах, то ви можете запропонувати певну мотивацію у вигляді бонусів/знижок/статусу учасникам програми лояльності, які розповідатимуть про ваші продукти.

Будь-яка поведінка може бути стимульована за допомогою бонусів програми лояльності.

Персоналізація як частина програми лояльності

Персоналізація програми лояльності – це не просто спосіб виділитися серед конкурентів. Вона дає змогу створити міцний емоційний зв’язок, щоб побудувати довгострокові відносини з учасниками бонусної програми. Концепція персоналізації сама по собі не нова. Дійсно, з переходом на цифрові технології останнім часом бренди прагнуть заволодіти серцями та умами клієнтів за допомогою індивідуального підходу.

Клієнти хочуть персоналізації, а ті, хто приймає персоналізовані пропозиції, витрачають більше.

Використання знань про справжні бажання свого клієнта забезпечує з ним тривалі стосунки. 80% споживачів з більшою ймовірністю здійснять покупку, якщо бренди запропонують їм персоналізований досвід.

Як же дізнатися, чого хоче ваш клієнт? Скористайтеся аналітикою програми лояльності, яка збирає всю інформацію про поведінку споживача: його вік, історію покупок, уподобання. А за допомогою онлайн-інструментів, таких як: персоналізовані віртуальні картки, особистий кабінет, Viber і Telegram-боти, push-повідомлення залишайтеся завжди на зв’язку зі своїм клієнтом.

Підсумуємо

При розробці програм лояльності для супермаркетів важливо зосередитися на трьох основних аспектах:

  1. Дати людям свободу вибору, щоб вони могли вибрати з широкого списку заохочень ті, які їм потрібні.
  2. Змусити учасників працювати старанніше для отримання найпривабливіших і найцінніших винагород.
  3. Бути омніканальним уже не перевага, а радше необхідність, тож переконайтеся, що ви підтримуєте зв’язок із клієнтом на різних платформах.

Але головний пріоритет – щира турбота про покупців. Застосовуйте рекомендації та отримуйте максимум від впровадження програми лояльності з ABM Loyalty.

Запросить презентацию
кнопка
optimizatsiya-assortimenta
Текст 1 Текст 2

Текст цитаты

Ганна Гаркавенко

Текст автора

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Близькі по темі

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!