06910846288
Головна
Блог
Програми для обліку товару в маленькому магазині

Програми для обліку товару в маленькому магазині

Програми для обліку товару в маленькому магазині

Ви відкриваєте власний магазин, залагодили всі проблеми, домовилися з постачальниками, очікуєте на поставку товару і тут виникає питання – як вести облік товару в маленькому магазині. Адже бажано грамотно організовувати систему обліку одразу, на самому початку торгової діяльності та контролювати бізнес-процеси магазину.

Найбільш поширені способи організації обліку товару у магазині

Важливо розуміти скільки товару і за якою ціною знаходиться на нашому складі. Оформлення всіх товарних операцій відбувається за допомогою первинних документів, таких як прибуткова та видаткова накладні, касовий чек. Найбільш поширеними способами організації обліку товару в магазині є сумовий та аналітичний (потоварний).

Сумовий здається легшим і начебто не вимагає автоматизації магазину: відбулася закупівля товару, призначена ціна, прихід рахуємо за тією ціною, за якою відбувся продаж, записуємо в плюс. Виторг магазину записуємо в мінус. Тобто формула виходить “Прихід – Виручка = Розрахунковий залишок”. Далі робимо інвентаризацію: “Розрахунковий залишок – Фактичний залишок = Нестача”. Проста арифметика, але за сумами не видно асортименту, незрозумілий точний прибуток, неможливо відстежити ціну, неможливо оцінити підставний товар (не хочеться думати про погане, але все-таки :).

Аналітичний спосіб обліку також досить легкий. Дані щодо закупівель, продажу, залишків ведуться по всьому асортименту, по кожному місяцю, за вагою, обсягом, виробником, упаковкою. При прийманні товару кількість повинна збігатися з кількістю, вказаною у накладній постачальника.

Рекомендовано щомісячну інвентаризацію. Обов’язково враховувати терміни придатності – зазвичай постачальник обмінює непроданий товар, термін придатності якого спливає, на свіжий. Тут допоможе програма обліку товарів у магазині. Для автоматизованого магазину сканер + штрих-коди – та облікова система самостійно вважає продані товари, товарні залишки.

Найбільш поширені питання про те, як вести облік у роздрібному магазині продуктів

Наші продавці працюють позмінно, як їх контролювати та вести облік?

Відповідаємо: Коли зміна закінчується, відбувається перескладання, яке фіксується. Ну і звичайно, бажано, щоб продавці були матеріально-відповідальними особами згідно з договором.

Чи потрібна нам облікова система та автоматизація загалом, якщо у нас невеликий магазин, обсяг продажів невеликий?

Відповідаємо: Галузева облікова система у будь-якому випадку полегшить та впорядкує облік товару у роздрібному магазині. Навіть при використанні в одному магазині, при невеликих обсягах, програма для ведення обліку товару в магазині ефективна та окупається.

Коли починати вести облік під час руху товарів?

Відповідаємо: Одразу, як тільки товар надходить. Прихід, продаж, списання, залишки.

Будь-який власник магазину планує один магазин розвинути в мережу магазинів, тому думки про те, як вести облік продажів у продуктовому магазині, важливо спрямувати спочатку у правильне русло, адже 100 товарів сьогодні – це 2000 товарів завтра. А важливо також аналізувати роботу постачальників, торгового персоналу, контролювати рух коштів тощо.

У портфелі рішень ABM Cloud представлені продукти не тільки для обліку товару, але й для управління запасами, поличним простором, платформа для програми лояльності ваших клієнтів:

  • ABM Inventory – система, призначена для оптимізації товарних запасів, забезпечує оптимальну кількість (баланс) товару на полиці, скорочуючи надлишки на складі.
  • АВМ Shelf – система управління мерчандайзингом та побудови планограм викладення зали.
  • ABM WMS – система для управління складом будь-якого масштабу.
  • ABM Loyalty – програма лояльності клієнтів та CRM для створення потужного інструменту маркетингу: залучення покупців, збору та аналітики клієнтських даних, запуску рекламних акцій.

Запрошуємо взяти участь у навчальних вебінарах, які ми проводимо на системній основі. Тут графік безкоштовних вебінарів

Фрагмент вебінару з організації управління товарними запасами у магазинах:

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!