Регламент звернень до технічної підтримки
Технічна підтримка ABM Rinkai TMS працює, щоб допомогти користувачам, які вже використовують TMS Rinkai, розв’язувати конкретні проблеми, які виникають із продуктом і його використанням, завдання, пов’язані з навчанням, донавчанням, індивідуальним налаштуванням або іншими послугами підтримки.
Графік роботи технічної підтримки TMS ABM Rinkai
Пн-Пт 09:00-18:00, крім офіційних вихідних і державних свят.
Проблематика та канали звернення до технічної підтримки TMS ABM Rinkai
Правки щодо картографії
Правки на карті в системі Rinkai:
- закриття доріг/ ділянок доріг/ полігонів для планування маршрутів;
- редагування швидкісного фактора на ділянках доріг;
- редагування обмежень на ділянках доріг, таких як максимальне
- вагове обмеження, обмеження по ширині, довжині, висоті кузова автомобіля;
- зміна спрямованості доріг;
- тимчасове закриття доріг для планування.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Знімки екрану з системи Rinkai, на яких чітко видно номер авто, геокоординати із зазначенням дати доставки, позначеним початком і кінцем дороги/ ділянкою дороги/ намальованим полігоном, на яких треба внести правки із зазначенням причини та опис правки, яку треба внести.
Правки на загальнокористувацькій карті OSM:
- домальовування доріг;
- зміна спрямованості доріг;
- дорожні знаки;
- розвороти та ін.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Знімки екрана з системи Rinkai, на яких чітко видно номер авто, геокоординати із зазначенням дати доставки, позначеним початком і кінцем дороги/ділянки дороги/намальованим полігоном, на яких треба внести правки із зазначенням причини та яку саме правку треба внести, та/або посилання на мапу OSM, під час відкриття якої буде чітко видно ділянку дороги/дорогу.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот або наша пошта.
Помилки із запуском або входом у систему
- не запускається система;
- не вірний пароль;
- не завантажується система;
- зависла система;
- інші, пов’язані з доступом до системи Rinkai.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Повний опис проблеми з описом попередніх дій у системі та/або скрін помилки системи.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот або наша пошта.
Помилки в системі
- вискочила помилка;
- не зберігається план;
- не завантажуються замовлення;
- не можна застосувати замовлення;
- не можна відкрити старий план;
- не вивантажуються плани;
- інші, пов’язані з роботою безпосередньо в системі.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Знімок екрана помилки з системи Rinkai – якщо вискочила помилка. Короткий опис проблеми та опис попередніх дій, після яких з’явилася помилка або перелік дій, які передували появі проблеми.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот або наша пошта.
GPS
- Не підтягуються GPS дані за одним авто/ за всіма авто;
- не відкривається карта;
- неправильно відображається кілометраж/ перепробіг;
- уточнення геокоординат;
- об’єднання зупинок;
- інші, пов’язані з інформацією, що відображається у вкладці GPS.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Знімок екрана з системи Rinkai, на якому чітко видно номер автомобіля та/або назву/ ID номер точки доставки із зазначенням дати доставки та опис проблеми.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот або наша пошта.
Звітність
- завантаження даних у Repording;
- дані в Repording;
- перерахунок часу в клієнта;
- інші питання, пов’язані з побудовою звітів на базі системи Rinkai.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Скрін помилки з файлу Repording або скрін з Repording з некоректними, неправильними даними або вказівкою, на що саме треба звернути увагу, та опис проблеми. Питання, що цікавлять, безпосередньо пов’язані з використанням файлу для звітності Repording.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот або наша пошта.
Аналітика
Будь-які питання, пов’язані з використанням аналітичного модуля на базі Qlick і даними в аналітиці.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Питання/запит/побажання або опис проблеми та скрін з аналітичного модуля, якщо необхідно.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот або наша пошта.
Навчання
- Навчання нових співробітників;
- донавчання;
- переведення на нову версію системи Rinkai.
Інформація надається замовником у такому форматі:
Надішліть запит на навчання/донавчання із зазначенням зручного для вас часу, ПІБ співробітника та його посади на пошту/ Telegram-бот, Viber-бот і ми з вами зв’яжемося.
Інше
Питання, що вимагають оперативного втручання співробітника технічної підтримки.
Для оперативної допомоги, що вимагає швидкого втручання нашого співробітника та/або віддаленого підключення, Ви можете зв’язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом.
Канали звернення:
Telegram-бот, Viber-бот, пошта або за номером телефону +38 (050) 358 40 87
*Знімок екрана (скріншот (screenshot), скрін) – зображення, отримане пристроєм, що показує в точності те, що бачить користувач на екрані монітора або іншого візуального пристрою виведення. Зазвичай знімок екрана створюється за командою користувача, за допомогою вбудованої функції операційної системи, або спеціальною програмою.
Усі звернення фіксуються в системі приймання заявок Helpdesk і, таким чином, ми зможемо знайти і відстежити Ваше звернення і його виконання службою технічної підтримки TMS Rinkai.
Також, ми запустили навчальний курс користувачів системи Rinkai на базі навчальної системи Sintegrum. Цей курс складається з близько 30 відеоуроків по роботі в системі і коротких тестів в кінці кожного блоку навчання. Цей курс може бути дуже корисним для нових співробітників, а також для тих, хто вже користується системою Rinkai. Для того, щоб отримати доступ до курсу, надішліть нам, будь ласка, пошту користувача, ФІ з позначкою “курс Sintegrum” і ми надамо Вам доступ до курсу.
Контакти технічної підтримки:
e-mail: support_rinkai@abmcloud.devbrainlab.com.ua
Посилання на Viber-бот: viber://pa/?chatURI=abmrinkaisupportbot
Посилання на Telegram-бот: https://t.me/ABMRinkaiSupportBot
tel: +38 (050) 358 40 87