Розміщення та викладення товарів у торговому залі: 7 ефективних прийомів
Правильне розміщення і викладення товарів у торговельному залі та на полицях здатні забезпечити збільшення прибутку торгової точки на 200-300%!
У статті розповімо:
- 7 ефективних прийомів розміщення та викладення товарів у торговельному залі
- Спецвикладка товару в магазині здатна збільшити продажі
- Викладка товару в магазині одягу з урахуванням кольору впливає на підвищення продажів
- Способи ефективного викладення товарів у продуктовому магазині
- Розміщення товару на полицях шляхом розведення дешевих товарів артикулами зі ще нижчою вартістю
- Розстановка товару в магазині – вводимо альтернативні товари для збільшення продажу дорогих брендів
- Скорочення асортименту підвищує продажі
- Використання ефективних інструментів аналітики продажів
7 ефективних прийомів розміщення та викладки товарів у торговельному залі
Розглянемо, як без істотних витрат, лише з огляду на особливості сприйняття покупця, скоригувати викладку товарів і отримати додаткові продажі.
1. Спецвикладка товару в магазині здатна збільшити продажі
Ефективне спецвикладення товару в магазині чудово підходить для продажу неліквідних або ж навпаки високомаржинальних товарів.
Чому так відбувається?
Покупець часто сприймає викладку товару в торговельному залі за схемами попередніх візитів і бачить тільки ті товари, в яких зацікавлений прямо зараз – спецвикладення здатне порушити ці схеми та привернути увагу на весь товарний ряд, що, відповідно, впливає на зростання продажів.
Сервіс для моделювання ефективного викладення товару в магазині ABM Shelf дає змогу оцінити маржинальність товару на полиці та скоригувати викладку, завдяки чому:
+12% обороту без додаткових фінансових вкладень
20% мінімізації втрачених продажів
100% управління потоком покупців усередині магазину
2. Викладення товару в торговому залі магазину одягу з урахуванням кольору впливає на підвищення продажів
Викладення товару в магазині одягу та аксесуарів з урахуванням кольору дає змогу впорядкувати товари за кольорами та привернути увагу покупців – покупець “чіпляється поглядом” за яскраве викладення товарів. Перемішування 5-6 кольорів дає відчуття великого вибору товарів. У деяких випадках викладка за кольором також ефективно працює в продуктовому магазині.
Чому так відбувається?
Упорядковане викладення товару в торговельному залі має позитивний вплив, якщо покупець бачить полицю бічним зором, і негативний, коли полиця знаходиться перед очима.
3. Викладення товару в продуктовому магазині з “пробілами”
Викладення товару на торговому обладнанні в продуктовому магазині з продуманими “пробілами” роблять товари популярнішими! Дуже часто мерчандайзерів змушують заповнювати полицю вщерть і робити фронтування. Для стимуляції продажів ритейл-експерти рекомендують прибрати одну-дві упаковки з полиці, тим самим затействовав психологічний принцип “дефіциту”. Викладка товару в продуктовому магазині зазвичай враховує товари різних виробників, тож для коректних “прогалин” варто врахувати інтереси всіх партнерів.
ABM Shelf це програма для ефективного викладення товару в продуктовому магазині, яка дасть змогу не тільки планувати полицю, а й аналізувати прибутковість полиць.
Чому так відбувається?
Покупцеві легше прийняти рішення про покупку, якщо на полиці є порожнє місце – товару немає, значить його купили, значить товар затребуваний.
4. Розміщення та викладення товару на полицях шляхом розбавлення дешевих товарів артикулами зі ще нижчою вартістю!
Розміщення цільового товару на полицях поруч із дешевими аналогами. Цільовий для торгової точки товар може користуватися низьким попитом через те, що покупці вважають його надто дешевим і неякісним. Якщо ввести в асортимент товар зі ще нижчою вартістю, то цільовий для торгової точки товар користуватиметься більшим попитом.
Увага! “У зворотний бік” це правило не працює! Неможливо змусити покупця купити дорогий товар, вводячи в асортимент товари зі ще вищою ціною.
5. Викладка та розміщення товару в магазині – вводимо альтернативні товари для збільшення продажу дорогих брендів.
Технології розміщення товарів у торговельному залі магазину з урахуванням брендів та їхніх аналогів дає змогу збільшити продажі брендових позицій. Для стимулювання продажів преміальних товарів певних брендів необхідно акцентувати увагу покупця на високій якості. А отже, ефективне викладення товару в торговельному залі передбачає поєднання альтернативних товарів з дешевшими іншого бренду.
Чому так відбувається?
Психологічний фактор стимулює обирати товари з кращими характеристиками, а отже, з вищою ціною.
6. Скорочення асортименту підвищує продажі
Звучить парадоксально, але покупці не помічають оптимізацію і зменшення асортименту. Якщо не виводити з товарної матриці продукцію одного бренду або категорії, включати найбільш популярні у покупців торгові марки – продажі зростуть.
Чому так відбувається?
Покупці фокусуються на звичних товарах, а в магазинах зі скороченим асортиментом легше робити вибір.
7. Використання інструментів аналітики продажів
Про інструменти аналітики та можливості аналізу ефективного викладення товарів, полиць, торгового обладнання дивіться у відеофрагменті вебінару з оптимізації торгового і поличного простору за допомогою сервісу мерчандайзингу ABM Shelf.