Technodom розширює операційну ефективність із ABM Cloud
Technodom, провідна мережа магазинів побутової електроніки та комп’ютерного обладнання в Казахстані, повідомляє про нову важливу співпрацю з ABM Cloud, спрямовану на подальше підвищення операційної ефективності. Заснована в 2002 році, Technodom в даний час має 79 магазинів та 92 пункти доставки замовлень. Компанія пишається різноманітним асортиментом товарів, що включає понад 700 світових брендів та понад 60 000 найменувань товарів. Доставка здійснюється через 2 рівні дистриб’юторських центрів: 12 регіональних складів та чотири великі логістичні хаби. Technodom також має інтернет-магазин з можливістю самовивезення товарів з найближчого магазину мережі.
Чому Technodom вирішили запровадити системи управління запасами, асортиментом та мерчандайзингом?
Як один із найбільших роздрібних рітейлерів у регіоні, Technodom зіткнувся з низкою складних завдань, що вимагають комплексного вирішення:
- Часта зміна основного асортименту та комплектуючих комп’ютерної техніки;
- Несподівані сплески попиту;
- Продаж B2B;
- Ручні процеси пов’язані з графіком дистрибуції товару та контролю за розміщенням товарів у всіх магазинах мережі одночасно.
Компанія шукала потужний інструмент, який допоможе аналізувати, оптимізувати та створювати нові якісні та автоматизовані бізнес-процеси. Для вирішення цих завдань було обрано екосистему ABM Cloud, що складається з трьох продуктів: Inventory, Shelf та Assortment.
Ми раді почати цей шлях оптимізації бізнес-процесів разом з ABM Cloud. Їх великий досвід і вражаючі результати реалізованих проектів для рітейлерів по всій СНД переконали нас, що ABM Cloud – відповідний партнер. Ми з нетерпінням чекаємо на впровадження їх технологій та практичного застосування їхнього досвіду для покращення наших бізнес-процесів,
– каже Роман Богдашкін, директор з цифрових технологій компанії Technodom
Цілі співпраці
У компанії розуміють, що для підвищення ефективності критично важливо звільнити категорійних менеджерів Technodom від рутинних завдань та передати більшу частину обов’язків системі. Таким чином вони зможуть зосередити більше уваги на стратегічному розвитку мережі. Впровадження хмарної платформи ABM Cloud дозволить Technodom:
- Отримувати найбільш точні довгострокові прогнози попиту, що особливо важливо для ринку побутової електроніки;
- Повністю автоматизувати поповнення запасів, з урахуванням сезонності, акцій, дати постачання тощо.
- Збільшити наявність популярних моделей уникаючи переповнення категорій, які слід виключити з асортименту.
- Встановити процес ротації асортименту: виведення та внесення товарів до асортиментної матриці на основі аналітичних даних та підказок системи;
- Поліпшити видимість запасів та оптимізувати рух продукції каналами продажу та рівнями розподілу;
- Вносити зміни до планограм і перевіряти викладення товару у всіх магазинах віддалено з використанням зручного мобільного додатка для співробітників магазину;
- Керувати кількома рекламними кампаніями за допомогою зручного календаря та покращити загальну ефективність кампаній завдяки вдосконаленому прогнозуванню та глибокій аналітиці.
Команда ABM Cloud сповнена ентузіазму щодо цієї співпраці:
Ми вже реалізували чимало успішних проектів у цьому регіоні, але партнерство з Technodom – це великий крок уперед для нас. Ми маємо намір тісно співпрацювати, щоб досягти визначних результатів. Я впевнений, що це партнерство принесе не тільки збільшення прибутку нашому клієнту, але також дасть нашій команді цінний досвід упровадження нашої екосистеми.
В даний час команда ABM Cloud та фахівці Technodom спільно працюють над описом бізнес-процесів мережі та підготовкою проектної документації. Подальші кроки включають інтеграцію системи, навчання персоналу, пілотні проекти та масштабування рішення на всі магазини мережі.
Ми з нетерпінням чекаємо на можливість поділитися результатами цього захоплюючого проекту з вами. Слідкуйте за новинами!