Топ-5 прогнозів на 2023 рік, що чекає роздрібну торгівлю?
Дослідження ринку під впливом змін кризи та повномасштабного вторгнення.
У світі, де непередбачуваність є однією з найбільш незмінних рис, аналітики та експерти намагаються прогнозувати майбутнє, щоб допомогти людям та бізнесам планувати свої дії та виробляти стратегії. Такі події, як пандемія COVID-19, та зараз повномасштабне вторгнення показали, наскільки важливо мати належні прогнози, щоб уникнути негативних наслідків.
Нижче наведено 5 прогнозів, які зробили експерти та аналітики, які можуть суттєво вплинути на світ у найближчі роки.
Цифрова трансформація змінить усі аспекти життя.
Цифрова трансформація стає все більш важливою в економіці, бізнесі та житті людей. Інтернет-технології та штучний інтелект стають незамінними частинами різних індустрій та виробництва. Компанії, які не будуть готові до цифрової трансформації, будуть мати проблеми з конкурентоспроможністю. Інтернет-торгівля буде продовжувати зростати, особливо через збільшення кількості людей, які віддають перевагу покупкам онлайн.
Кліматична криза продовжуватиметься
Зміни клімату стають все більш небезпечними та шкідливими. Висока концентрація вуглекислого газу в атмосфері призводить до погіршення якості повітря, змін клімату та підвищення рівня моря. Екологічні проблеми потребують негайного вирішення, і вони можуть стати вирішальним фактором для бізнесу та суспільства в цілому.
Це називається збільшення екологічної свідомості. Люди все більше звертають увагу на екологічність та сталий розвиток, що може вплинути на споживчі звички та підвищення популярності екологічної продукції.
Збільшення зосередженості торгівельних мереж
Більшість магазинів та ресторанів зосереджені на великих місцях, таких як торговельні центри, що може призвести до збільшення конкуренції та скорочення ринку для невеликих бізнесів.
Кількість торгівельних центрів зростає і все більш ТРЦ стають місцем де можна провести час всією родиною, тут будуть і зони для дітей, і для дорослих.
ТРЦ розвинуті все більш на сімейних відпочинок, тобто торгівельні центри ставлять перед собою завдання вдовольнити гостей від розваг, до величезних фудкортів з найрізноманітнішою кухнею.
Наприклад, у ТРЦ Blockbuster Mall відкрився фудмаркет Stars, який об’єднує 28 концепцій.
Подальший розвиток технологій
Розвиток технологій, таких як розпізнавання обличчя, віртуальна реальність, інтерактивні екрани та розумні каси, можуть змінити спосіб, яким люди купляють товари. Також експерти прогнозують, що буде значний розвиток безготівкових платежів. Зростає популярність безготівкових платежів через зручність та безпеку, що сприяє розвитку нових форм оплати.
Рітейлери будуть експериментувати з новими форматами магазинів, що може призвести до процвітання менших магазинів зі зменшеною площею.
Це можливо, оскільки деякі рітейлери можуть вирішити спрямувати свої зусилля на розвиток більш ефективних та прибуткових форматів магазинів.
Наприклад, компанії можуть сконцентруватися на більш вузькій спеціалізації товарів, таких як продукти здорового харчування або певні види товарів для спорту. Це дозволить зосередитися на малому асортименті товарів та знизити витрати на оренду та зберігання товарів.
Також, зростання популярності електронної комерції може вплинути на зниження попиту на великі роздрібні магазини, що змусить деяких ритейлерів перейти на менші формати магазинів, щоб залишатися конкурентоспроможними.
Нарешті, зростання зручності та мобільності може дозволити більшій кількості споживачів швидше і легше отримувати потрібні товари, що може зменшити потребу в великих магазинах та допомогти підтримувати розвиток менших магазинів. Отже, можливо, що менші формати магазинів будуть ставати більш популярними у майбутньому, якщо ритейлери знайдуть способи зробити їх ефективними та прибутковими.
Прогнозувати, як покупці будуть відчувати та реагувати, дуже складно, оскільки вони люди, і їх слова можуть відрізнятися від їх дій. Очевидно, що покупці переймаються розмовами про рецесію та зростання цін, які пов’язані з інфляцією. Хоча вони з задоволенням скористалися безліччю акцій та знижок, що пропонувалися рітейлерами під час минулого святкового сезону, малоймовірно, що вони продовжать витрачати гроші у майбутньому.
За думкою фахівців, якщо страхи щодо рецесії збільшаться, то покупці будуть зменшувати кількість придбаних речей, проте ніхто не очікує, що вони будуть жертвувати якістю, вартістю та тривалістю експлуатації товарів.
Покупці все ще прагнуть отримувати натхнення від брендів та рітейлерів, особливо, якщо вони мають постійний доступ до нових медіа та технологій.
У підсумку, покупці продовжують бути головними учасниками на ринку, тож завдання рітейлерів полягає в обслуговуванні покупців.