0811930
Головна
Блог
Тур на виробництво Kormotech: як це було?

Тур на виробництво Kormotech: як це було?

Тур на виробництво Kormotech: як це було?

Ми раді повідомити про успішний літній тур на виробництво Kormotech, який відбувся 28 липня. Гості з українських виробничих та дистрибуційних компаній отримали унікальну можливість поглибитися у світ компанії Kormotech, що виробляє високоякісне харчування для котів і собак. Також гості обговорили нагальні проблеми в управлінні ланцюгом постачання та шляхи їх вирішення, в тому числі за допомогою системи Intuiflow. Захід пройшов продуктивно, а гості залишились під приємними враженнями.

Захід став невід’ємною частиною діджиталізації, дозволяючи гостям засвоїти нові ідеї. Учасники побачили на прикладі компанії Kormotech, як можна налагодити процеси, і тепер мають можливість перенести цей досвід у свої компанії, здійснити позитивні зміни та збільшити ефективність управління запасами.

Святослав Олійник, СЕО напрямку INTUIFLOW в ABM Cloud виступив під час туру з темою: “Автопілот в управлінні запасами: досягайте ефективності завдяки штучному інтелекту. Стратегія розвитку продукту Intuiflow”. Святослав розповів про важливість ефективного управління запасами в сучасному світі та високі вимоги, що стоять перед компаніями. Він охарактеризував стан ланцюга постачання сьогодні та презентував візію майбутнього, де автопілот стає необхідним помічником у досягненні високої ефективності. Присутні мали змогу переконатися в тому, що штучний інтелект дійсно здатний оптимізувати та прискорити процеси управління запасами, роблячи їх більш автоматичними та ефективними.

Також виступив Роман Дида, керівник виробництва в компанії Kormotech з темою: Стійкі та ефективні ланцюги постачань в умовах невизначеності. Як швидко відшукати економічну вигоду на виробництві?

Надзвичайно актуальна тема для сучасного бізнесу. Роман зумів пролити світло на виклики та непередбачувані обставини, що зустрічаються під час побудови стійких ланцюгів постачань. Він заохотив учасників не тільки сприймати виклики, а й впроваджувати зміни, що дозволяють стати більш прогресивними.

Ключова ідея доповіді Романа: на ланцюг постачання слід дивитись глобально і комплексно, від постачання сировини і комплектуючих до збуту готової продукції через дистриб’юторів. Ефективне виробництво на локальному рівні – не завжди означає ефективну вигоду всього ланцюга постачання.

Оптимальні запаси та зростання продажів готової продукції – ось що свідчить про ефективне виробництво, а не накопичення готової продукції на складах. І в цьому процесі важливу роль відіграє система Intuiflow, яка дозволяє дивитись на виробництво і на ланцюг постачання глобально.
Також учасники туру мали можливість почути виступ від керівниці служби зовнішніх комунікацій в Kormotech, Аліни Смишляк. Вона розповіла про історію становлення сімейного глобального бізнесу, який створює високоякісні продукти для чотирилапих та змінює культуру ставлення до тварин.
Аліна передала своє глибоке захоплення та пристрасть до місії компанії Kormotech, що спрямована на створення найкращого харчування для наших вірних друзів – котів та собак. Вона розповіла про важливі кроки та зусилля, які допомогли компанії стати глобальним лідером у своїй сфері.

Під час виступу, Аліна ділилася цінними історіями та прикладами успіху, а також змогла зблизити присутніх із цінностями та метою компанії, доводячи, що тварини мають велике значення в житті кожного з нас.

Ми раді бути організаторами такої події та знаємо, що ця зустріч стала прекрасним майданчиком для обміну думками та досвідом в управлінні запасами, а також відкрила нові ідеї для кожного учасника. Дякуємо всім, хто долучився до туру на виробництво Kormotech та поділився незабутніми моментами разом з нами. Бажаємо всім гостям натхнення та успіхів у розвитку вашого бізнесу!

Залишайтесь з нами, ми завжди раді поділитися цікавими новинами та важливими ініціативами!

Розвиток вашого бізнесу починається з INTUIFLOW

Безкоштовна демонстрація INTUIFLOW допоможе вам прояснити, яку користь ми можемо вам принести

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!