Успішна автоматизація продуктових магазинів «Наш маркет» за допомогою хмарної програми ABM Retail
У 2017 році інноваційна компанія «ГУД маркет» відкрила в Астані мережу продуктових магазинів під брендом «Наш маркет». Одним з основних управлінських завдань була автоматизація продуктових магазинів для віддаленого контролю діяльності всіх торгових точок. Критерії вибору хмарної програми для продуктових магазинів ABM Retail, а також отримані ефекти – в новині ABM Cloud.
Впровадження програми для продуктових магазинів «Наш маркет». Хід проекту.
Перший етап автоматизації продуктових магазинів «Наш маркет» – докладний опис алгоритмів бізнес-процесів і дій постачальників, продавців, покупців. Далі для системного інтегратора був сформований список вимог і необхідних бізнес-процесів для роздрібної мережі. На наступному етапі проведено впровадження хмарної галузевої програми для продуктових магазинів ABM Retail. А також компанією ABM Cloud був наданий необхідний перелік торгового обладнання для коректної роботи магазинів – фіскальні реєстратори, термінали еквайрингу, ТЗД для інвентаризації та приймання, сканери штрих-кодів, дисплеї покупців.
Алгоритм впровадження програми для продуктових магазинів на прикладі запуску мережі «Наш маркет»
- Через вкрай стислі терміни автоматизації на одному магазині був впроваджений стандартний функціонал програми ABM Retail для продуктових магазинів.
- На наступному етапі проведені необхідні доробки під бізнес-процеси мережі «Наш маркет».
- Далі проведено тиражування на інші магазини роздрібної мережі.
- Проведено оперативне навчання торгового персоналу для досягнення необхідних результатів автоматизації.
Контроль роботи магазинів «Наш маркет»
Зручний інструмент для власника – немає необхідності в щоденному відвідуванні кожної торгової точки мережі. Встановлена програма ABM Retail дозволяє контролювати все, що відбувається в роздрібних магазинах.
Для контролю роботи магазинів використовується комплект звітності для відстеження показників продажів/рентабельності/собівартості за вибрані періоди (кожен день, щотижня, щомісяця, у свята і тд.).
Які основні ефекти автоматизації продуктових магазинів отримав «Наш маркет»:
- Зростання кількості покупців.
- Висока швидкість запуску нових магазинів.
- Скоротився бюджет утримання магазину.
- Робота з асортиментом по принципам категорійного менеджменту з використанням асортиментних матриць – для нового магазину асортимент не вноситься вручну.
- Контроль ціноутворення.
- Швидкий запуск власного виробництва.
Програма для продуктових магазинів ABM Retail класу back-office призначена для магазинів різних форматів і специфіки food роздробу.
Функціональні можливості ABM Retail дозволяють:
- Вести облік товару в роздрібних цінах.
- Вести облік алкогольної продукції.
- Вести облік природного убутку.
- Працювати з ваговим товаром.
- Контролювати закупівельні ціни.
- Запускати бонусну програму лояльності, акції.
- Підтримувати можливість багатофірмового обліку.
Вибір програми для автоматизації продуктових магазинів залежить перш за все від тих цілей і завдань, які ставляться перед оптимізацією процесів роздрібної мережі.
Величезна подяка топ-менеджменту «Наш маркет» за взаємодію на всіх етапах проекту!