Успішна автоматизація супермаркету Daily Market за допомогою системи управління магазином ABM Retail
Супермаркет Daily Market автоматизований за допомогою хмарної системи управління магазинами ABM Retail. Магазин розташований в Оболонському районі м.Києва.
Менеджмент Daily Market-a вибрав ABM Retail в якості заміни обліковій системі, якою вони користувалися раніше, з кількох причин:
- Система розроблена на сучасній платформі. Отже, навчання нових співробітників користуванню даною системою не вимагатиме багато часу.
- Технічно система розташована в хмарі, а значить не вимагає дорогих серверів, тривалої установки і настройки програмного забезпечення.
- Система ABM Retail забезпечує весь необхідний функціонал для здійснення типових операцій роздрібних магазинів і мереж. Крім того, консультанти компанії прислухаються до побажань клієнтів і постійно працюють над розширенням можливостей системи, прагнучи до того, щоб врахувати всі можливі методики здійснення бізнес-процесів в роздрібній торгівлі.
- При виникненні незнайомих ситуацій, служба підтримки ABM Retail оперативно допомагає користувачам вирішити питання щодо організації обліку або ведення будь-яких бізнес-процесів за допомогою наявного функціоналу системи.
- Фахівці компанії мають величезний досвід автоматизації роздрібної торгівлі, а керівники – безліч успішно виконаних проектів в своєму портфоліо.
На даний момент компанія Daily веде облік в системі ABM Retail вже більше двох місяців, при цьому автоматизовані:
- Всі складські операції (приймання і повернення товару постачальникам, продаж, внутрішні переміщення, списання, інвентаризації).
- Управління ціноутворенням. Система автоматично розраховує роздрібні ціни на товар на підставі постійно змінюючихся цін постачальників і встановлених правил націнки за групами товарів і навіть конкретних позицій. Якщо ціни змінилися – то відразу ж надається можливість друку нових цінників безлічі різних форматів.
- Автоматичний щоденний розрахунок суми оплат постачальникам на підставі терміну відстрочки за договорами.
- Вивантаження даних в систему бухгалтерського обліку для підготовки регламентованої звітності.
У найближчому майбутньому компанія планує почати використовувати систему ABM Retail більш повно, і також автоматизувати за допомогою вже наявного в системі функціонала наступні процеси:
- Ведення цінових специфікацій за договорами поставки та відповідний контроль цін вже на етапі приймання товару.
- Автоматичний розрахунок величини замовлення згідно з алгоритмами, реалізованими в системі.
- Розрахунок ретро-бонусів, які постачальники повинні надати за результатами продажів за визначені договорами періоди.