0462420
Головна
Блог
Власне виробництво в магазині

Власне виробництво в магазині

Власне виробництво в магазині

Вважається, що наявність власного виробництва в магазині – ознака цивілізованої роздрібної торгівлі, адже власне виробництво дозволяє відрізнятися від конкурентів, запропонувати свіжу продукцію з урахуванням смаків і вимог покупців.

Як організувати власне виробництво в магазині

Власне виробництво в магазині може бути представлено різними напрямками – очищення, оброблення, упаковка в м’ясних і рибних цехах; холодні та гарячі блюда власної кулінарії; кондитерські та хлібобулочні вироби власної пекарні. Для дотримання високого рівня продукції необхідно дотримуватися високої якості оброблення, випічки, приготування, маркування, фасування, температурного режиму зберігання готової продукції, термінів придатності.

Організовувати власне виробництво в магазині

краще грунтуючись на даних аналітики попиту, провести аналіз потенціалу ринку, а також у тому випадку, якщо існуючий виробник не може розширити асортимент і підвищити якість продукції.

Необхідно дотримуватися єдиних стандартів у всіх магазинах мережі, забезпечувати стабільну якість продуктів власного виробництва, знизити ймовірність відхилень від технології виробництва, щоб у покупців складалося загальне позитивне враження про всю торгівельну мережу.

На прилавках магазину завжди повинна бути свіжа продукція, є загроза залишків, а значить потрібно чітко прораховувати і контролювати обсяг виробництва, виготовляти таку кількість продукції, що буде спожито з достриманням термінів.

Важливим фактором довгострокової рентабельності власного виробництва є якісне обладнання та система кількісного обліку, адже потрібно вести облік інгредієнтів та готової продукції, а запланований вихід продукції може не відповідати фактичному.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!