0462420
Головна
Блог
Власне виробництво в магазині

Власне виробництво в магазині

Власне виробництво в магазині

Вважається, що наявність власного виробництва в магазині – ознака цивілізованої роздрібної торгівлі, адже власне виробництво дозволяє відрізнятися від конкурентів, запропонувати свіжу продукцію з урахуванням смаків і вимог покупців.

Як організувати власне виробництво в магазині

Власне виробництво в магазині може бути представлено різними напрямками – очищення, оброблення, упаковка в м’ясних і рибних цехах; холодні та гарячі блюда власної кулінарії; кондитерські та хлібобулочні вироби власної пекарні. Для дотримання високого рівня продукції необхідно дотримуватися високої якості оброблення, випічки, приготування, маркування, фасування, температурного режиму зберігання готової продукції, термінів придатності.

Організовувати власне виробництво в магазині

краще грунтуючись на даних аналітики попиту, провести аналіз потенціалу ринку, а також у тому випадку, якщо існуючий виробник не може розширити асортимент і підвищити якість продукції.

Необхідно дотримуватися єдиних стандартів у всіх магазинах мережі, забезпечувати стабільну якість продуктів власного виробництва, знизити ймовірність відхилень від технології виробництва, щоб у покупців складалося загальне позитивне враження про всю торгівельну мережу.

На прилавках магазину завжди повинна бути свіжа продукція, є загроза залишків, а значить потрібно чітко прораховувати і контролювати обсяг виробництва, виготовляти таку кількість продукції, що буде спожито з достриманням термінів.

Важливим фактором довгострокової рентабельності власного виробництва є якісне обладнання та система кількісного обліку, адже потрібно вести облік інгредієнтів та готової продукції, а запланований вихід продукції може не відповідати фактичному.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!