Стартувало впровадження системи ABM Inventory у мережі дитячих магазинів «Антошка»
«Антошка» – найбільша українська мережа дитячих магазинів. Це один із напрямків компанії RedHead Family Corporation, яка також керує бутиками преміум-сегменту Daniel і розвиває мережу дистрибуції значної частки ринку імпортного дитячого харчування.
Великим ритейлерам для власного розвитку та збільшення присутності на ринку важливо не тільки запускати нові проєкти, а й оптимізувати свої внутрішні процеси. Компанія «Антошка» ухвалила стратегічне рішення – підвищити ефективність управління запасами. Для цього обрали SaaS-рішення ABM Inventory. Система забезпечує баланс між наявністю необхідної кількості товару й підтримкою мінімальних запасів продукції.
На початку проекту були окреслені цілі впровадження системи ABM Inventory. Ось основні з них:
- автоматизація процесу управління запасами у компанії з метою зменшення впливу людського фактора щодо відправки замовлень;
- зниження показника надлишкових запасів;
- зменшення втрачених продаж та збільшення % доступності;
- формування методології та створення інструменту для аналізу основних KPI у галузі управління запасами.
Проект перебуває на стадії впровадження. Перед командами ABM Inventory та «Антошка» стоїть декілька важливих завдань:
- налаштувати обмін даними між товарно-обліковою системою мережі та платформою ABM Inventory;
- навчити менеджерів мережі використовувати систему у своїй щоденній роботі;
- підключити товарний асортимент до ABM Inventory.
Після успішного налаштування процесу замовлення та масштабування на всі торгові точки, клієнта буде передано на підтримку у Customer Success. Надалі фахівці ABM Inventory стежитимуть за показниками ефективності, знайомитимуть користувачів з майбутніми оновленнями, допомагатимуть у вирішенні питань, пов’язаних із керуванням запасами. А поки що ведеться активна робота щодо впровадження системи та її адаптації під вимоги мережі «Антошка». Результатами поділимося пізніше, тому слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соцмережах.