09042983418
Головна
Блог
Впровадження TMS системи. Який шлях обрати?

Впровадження TMS системи. Який шлях обрати?

Впровадження TMS системи. Який шлях обрати?

Впровадження TMS систем у більшості випадків супроводжується великим червоним написом – «безкоштовне тестування». Що ж це? Лояльність по відношенню до замовника, невпевненість у власному рішенні або пастка для спраглих заощадити?

Не побачивши можливості безкоштовного тесту або демо-версії, замовники підозрюють, що постачальник рішення щось від них приховує. Пропонуємо розглянути це питання з позиції замовника і постачальника.

Впровадження TMS: погляд клієнта

Спочатку подивимося на питання з боку клієнта. Шукати автоматизоване рішення компанію-замовника змушує завдання оптимізації бізнесу. Для когось впровадження TMS системи необхідне для економії витрат, для інших – для розвитку бізнесу, збільшення частки ринку і клієнтської бази, підвищення клієнтського сервісу. При цьому клієнт прагне не нашкодити собі і ретельно перестраховується від можливих ризиків, оскільки будь-яке нововведення – це певні ризики. Опір лінійного персоналу, можливі труднощі в процесі впровадження, ймовірність того, що нововведення не розв’яже проблеми, а отже, інвестиції не окупляться і рішення не принесе очікуваного ефекту, зокрема матеріального – економії або прибутку. Через призму таких ризиків, цілком зрозумілим є бажання клієнта спробувати програмне рішення в тестовому режимі і переконатися, що його придбання виправдане.

Замовник може зупинити свій вибір на стаціонарному рішенні або хмарному. У першому – компанія набуває систему у власність, при цьому несе значні капітальні витрати, у другому – використовує систему, як сервіс і несе операційні витрати.

Впровадження TMS: погляд постачальника

Постачальники послуг, залежно від моделі надання системи (продаж у володіння або надання в оренду) мотивовані на різний результат.

Компанія-розробник, що пропонує систему у власність, зацікавлена насамперед у продажу рішення. Інструментами досягнення мети слугують:

  • переконливі презентації та буклети;
  • обіцянки відчутних результатів;
  • приклади успішно реалізованих проєктів;
  • і, як остаточний аргумент – пропозиція провести симуляцію, тестування або надати демо-версію, яка покаже працездатність системи.

Замовникам зазвичай такий підхід подобається. Компанія надає необхідні дані для тестування, використовує демо-версію і зрештою купує продукт, витративши чималі гроші. Після настають будні та використання системи в промисловій експлуатації. І… щось іде не так: результатів, досягнутих на етапі тестування, не вдається повторити, раптові баги системи усунути не виходить, а до служби підтримки додзвонитися важко або її просто не існує. Як результат, додаткові витрати на доопрацювання функціоналу, залучення нових розробників або навантаження на свій ІТ-департамент, претензії до ініціатора проєкту і невдоволення власника бізнесу, а іноді й повернення на старі рейки.

Виходить, куплена «сокира» виявилася тупою або затупилася згодом, а дров усе ще не вистачає для того, щоб зберегти свої позиції на ринку. Безкоштовне тестування залишилося лише яскравим написом у гарній презентації.

Продукт, як сервіс (SaaS)

Компанія-розробник, що надає свій продукт, як сервіс (SaaS). Запорукою успішного існування і розвитку такої моделі є задоволеність клієнта одержуваними результатами від використання системи. Поки Замовник отримує ефекти, він готовий платити за сервіс. Такі рішення обов’язково містять у собі послуги підтримки, гнучкий підхід до дослідження бізнес-процесів і надання тільки корисних рекомендацій. За такого підходу, метою постачальника є не одноразовий продаж, а постійне вдосконалення системи та якості обслуговування. Вендор розуміє, що «сокиру» замовник вже має, тому налаштовує своє рішення таким чином, щоб зробити її максимально гострою, і цей процес є безперервним упродовж усієї співпраці.

На етапі впровадження SaaS рішення використовується кардинально інший підхід. Тестування або симуляція є недоцільними, оскільки не дають змоги в стислі терміни детально вивчити структуру бізнес-процесів замовника і належним чином налаштувати рішення на виконання поточних завдань. Розумним і взаємовигідним рішенням для двох сторін є поетапне впровадження рішення з поступовим масштабуванням на всю структуру замовника. За мінімальних інвестицій клієнт може оцінити працездатність системи, рівень сервісу та консалтингу і навіть припинити проєкт, якщо не побачить очікуваного ефекту.

Висновки

Який би варіант використання системи компанія не обрала, ризики будуть завжди. Тому менеджмент проєктів ніхто не скасовував: грамотне управління проєктом, мотивація команди, досвідчені впроваджувачі, якісний супровід і трохи терпіння забезпечать успіх проєкту. І тільки замовнику вирішувати, що вигідніше: купувати нову «сокиру» або заточити свою. Успіхів вам!

Автоматизуйте транспортну логістику разом з ABM Rinkai TMS

Створіть свій маршрут у 2 кліки!

Схожі за темою

    Яка користь від впровадження системи управління транспортом?
    Яка користь від впровадження системи управління транспортом?

    У наш час високий рівень конкуренції став однією з основних причин перерозподілу витрат компанії, оскільки раніше рентабельність підприємств становила понад 100%, а частина транспортних витрат була настільки низькою, що ніхто навіть не звертав на це уваги. Але зараз усі бачать, що високі технології – це «стрімкий крок уперед» і майбутнє для подальшого розвитку. Тому стало […]

    Логістика

    Читати 5 хвилин

    Програма для складання маршрутів доставки
    Програма для складання маршрутів доставки

    Логістичні програми для складання маршрутів доставки спрощують роботу логіста, водночас підвищуючи її ефективність і приносячи істотні економічні ефекти бізнесу. Складання логістичних маршрутів займає до 80% робочого часу менеджера з логістики, але якість вручну складених маршрутів залишає бажати кращого. Програма для складання маршрутів доставки ABM Rinkai TMS істотно заощаджує час на планування (в 10 разів швидше!), […]

    Логістика

    Читати 3 хвилин

    Все про системи для управління логістикою «останньої милі»
    Все про системи для управління логістикою «останньої милі»

    Бізнеси, які тільки на шляху вибору своєї ідеальної системи управління логістикою, найчастіше стикаються з проблемами надлишкових витрат, неефективного менеджменту та скарг клієнтів на сервіс. Однак існують певні етапи, які допоможуть оптимізувати логістику на первинному рівні. Етапи первинної оптимізації логістичних процесів Перший етап – це робота з персоналом. Необхідно підвищувати кваліфікацію логістів, збільшувати оплату праці водіїв до […]

    Логістика

    Читати 7 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!