Як «Casa Curata» формуватиме бізнес-процес мерчендайзингу
Мережа магазинів «Casa Curata» (Чистий Дім) розпочала проект з автоматизації мерчендайзингу з ABM Shelf. «Casa Curata» – це спеціалізована мережа магазинів побутової хімії, товарів для особистої гігієни та косметики. Зараз мережа включає 110 магазинів, які розташовані по всій території Республіки Молдова. Між собою магазини поділяються на 6 форматів залежно від площі, обсягу торгової точки та регіону, де вона знаходиться. Така структура полегшує управління асортиментною матрицею. Залежно від формату у магазинах реалізується від 2400 до 15 000 SKU.
Чому “Casa Curata” вирішили автоматизувати мерчендайзинг?
Рішення працювати з ABM Shelf викликане бажанням команди виробити чіткий бізнес-процес управління поличним простором. Компанії потрібен був інструмент, який допоможе:
- створити загальну концепцію управління поличним простором через форматне управління
- швидше створювати планограми та масштабуватись
- оцінювати їх ефективність здійснювати швидку ротацію асортименту (наприклад, під час роботи із сезонними змінами чи промо викладкою)
- контролювати відповідність планограм у ПЗ та на полицях магазинів.
Зараз команда “Casa Curata” планує процес впровадження проекту, який включає інтеграцію з ERP, збір параметрів SKU та обладнання, а також навчання співробітників роботі з ABM Shelf. Після навчання вони зможуть працювати з усіма інструментами рішення та створять разом із нашими впровадженими планограми для кількох магазинів. Це буде великим кроком до масштабування бізнес-процесу управління полицею в мережі.