Головна
Блог
Як «Casa Curata» формуватиме бізнес-процес мерчендайзингу

Як «Casa Curata» формуватиме бізнес-процес мерчендайзингу

Мережа магазинів «Casa Curata» (Чистий Дім) розпочала проект з автоматизації мерчендайзингу з ABM Shelf. «Casa Curata» – це спеціалізована мережа магазинів побутової хімії, товарів для особистої гігієни та косметики. Зараз мережа включає 110 магазинів, які розташовані по всій території Республіки Молдова. Між собою магазини поділяються на 6 форматів залежно від площі, обсягу торгової точки та регіону, де вона знаходиться. Така структура полегшує управління асортиментною матрицею. Залежно від формату у магазинах реалізується від 2400 до 15 000 SKU. 

Чому “Casa Curata” вирішили автоматизувати мерчендайзинг? 

Рішення працювати з ABM Shelf викликане бажанням команди виробити чіткий бізнес-процес управління поличним простором. Компанії потрібен був інструмент, який допоможе: 

  • створити загальну концепцію управління поличним простором через форматне управління
  • швидше створювати планограми та масштабуватись 
  • оцінювати їх ефективність здійснювати швидку ротацію асортименту (наприклад, під час роботи із сезонними змінами чи промо викладкою) 
  • контролювати відповідність планограм у ПЗ та на полицях магазинів. 

Зараз команда “Casa Curata” планує процес впровадження проекту, який включає інтеграцію з ERP, збір параметрів SKU та обладнання, а також навчання співробітників роботі з ABM Shelf. Після навчання вони зможуть працювати з усіма інструментами рішення та створять разом із нашими впровадженими планограми для кількох магазинів. Це буде великим кроком до масштабування бізнес-процесу управління полицею в мережі.

Автоматизируйте управление запасами в вашей сети

ABM Inventory позволит обеспечить высокий уровень наличия товара и не создать излишки на складе pushpin

Близькі по темі

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!