Як скоротити запаси підприємства на $2 млн
Зміст статті:
- Скорочення запасів – важливий поштовх для продуктивності Oregon Freeze Dry
- Проблеми управління запасами компанії Oregon Freeze Dry. Рішення – скоротити запаси на підприємстві
- Скорочення запасів підприємства, зростання продажів та інші результати
Як скоротити запаси багаторівневим корпораціям, у яких по кілька виробничих майданчиків, а кількість складів обчислюється сотнями? Пропонуємо розглянути кейс про те, як компанії Oregon Freeze Dry вдалося скоротити запаси на $2 млн (на 20-60% за різними напрямками), водночас збільшити продажі, поліпшити виконання клієнтських замовлень з 79% до 99,6% і забезпечити практично 100% рівень сервісу. Компанія впровадила систему управління виробничими запасами DDMRP і хмарний продукт Intuiflow.
Скорочення запасів – важливий поштовх для підвищення продуктивності Oregon Freeze Dry
Американська компанія Oregon Freeze Dry (OFD) є одним із найбільших підприємств штату Орегон, що виготовляє на замовлення продукцію сухого заморожування та є світовим лідером у розробці технологій сухого заморожування. OFD присутня на ринку з 1963 року, у штаті компанії понад 300 співробітників. Підприємство спеціалізується на вакуумному сублімаційному сушінні продуктів за такими напрямами:
- Продукти харчування: власної торгової марки, для туристів і альпіністів (під брендом Mountain House), а також державні замовлення продовольчих товарів.
- Непродовольча продукція: мікробіальні, фармацевтичні препарати, БАДи, хімікати, матеріали, що піддаються розщепленню, обробці високою температурою, киснем.
Підтверджуючи статус технологічного лідера, компанія розробляє і створює власне обладнання, а також займається обробкою понад 400 різних продуктів. До структури компанії входять 2 заводи в Орегоні, на які припадає 70 % усієї сухої заморозки в Північній Америці. Крім цього, є дочірня компанія у Великій Британії та спільне підприємство в Данії.
За роки існування, на підприємстві змінювалася асортиментна політика, запускалися нові лінії, розроблялися і впроваджувалися інноваційні технології виробництва продукції сухої заморозки.
Один із головних каналів збуту продукції – повне забезпечення напівфабрикатами державну армію США, попит в якій може мати сильні коливання.
Наприклад, військова операція “Буря в пустелі” спричинила небувалий попит на продукцію Oregon Freeze Dry. Кількість штату на цей час сягнула 600 осіб, адже компанії необхідно було закрити замовлення на $62 мільйони та виготовити три мільйони м’ясних відбивних із курчати, яловичини та свинини, а також необхідно було виконати $6-мільйонне замовлення на булочки для гамбургера.
Перші кроки до оптимізації процесів підприємство почало робити раніше, впровадивши базові принципи Теорії Обмежень. Це дало позитивний поштовх продуктивності підприємства: зменшення розмірів партій (пов’язані з потужністю сушильного апарату) дали змогу OFD як знизити запаси на підприємстві, так і скоротити час виконання, збільшуючи кількість постачань у терміни. Однак перед компанією залишився виклик – необхідно було оптимально виконувати клієнтські замовлення, а також максимально ефективно управляти запасами, орієнтуючись на фактичний попит.
Проблеми в управлінні запасами компанії Oregon Freeze Dry. Рішення – скоротити запаси на підприємстві
Компанія зіткнулася з такими проблемами:
- Довгі терміни постачання сировини/комплектуючих
- Брак складських площ
- Виробництво часто “випадає в дефіцити”, не встигаючи випускати все, що замовляють клієнти
- Втрачені продажі
- Варіабельність попиту
- Продуктові лінійки стають ширшими, а товари складнішими у виробництві
- Високі витрати, пов’язані з терміновим виконанням замовлень, несвоєчасними відвантаженнями і додатковою вартістю перевезень
- Скорочення життєвих циклів товарів
Управлінцями було ухвалено рішення впровадити систему управління запасами на виробництві Intuiflow, що працює за методологією Demand Driven. Система розв’язує складне управлінське завдання: як скоротити запаси на підприємстві та водночас поліпшити доступність і рівень сервісу практично до 100%.
Ця методологія дала змогу визначити стратегічні точки зберігання запасів, а також встановити буфери, що здійснюють динамічне управління запасами. За допомогою вбудованого модуля аналітики, працівники у сфері запасів отримали можливість фокусуватися на плануванні та виконанні того, що справді має значення з погляду обігового капіталу та обслуговування клієнтів.
Після впровадження програмного забезпечення Intuiflow, менеджмент побачив перші результати менше ніж через 4 тижні! З моменту запуску системи, компанія відчула 13-кратне зростання продажів, при збільшенні запасів у 2 рази. Крім того, стабілізувалися своєчасні постачання клієнтам, і надалі підтримувалися на рівні 98+%. Значно покращилися показники оборотності запасів і використання оборотного капіталу.
Ознайомитися з ефектами від використання системи: Завантажити міні-кейс Oregon Freeze Dry
Скорочення запасів підприємства, зростання продажів та інші результати:
У підрозділі “Mountain House”:
- Запаси скоротились на 60%
- Продажі збільшилися на 20%
- Пізні постачання скоротилися на 96%
- Показник виконання клієнтських замовлень збільшився з 79% до 99,6%
- Липень-Жовтень (до впровадження) 1164 відвантажень, 245 запізнень
- Липень-Жовтень (після впровадження) 1697 відвантажень, 11 запізнень
У підрозділі “Промислові інгредієнти”:
- Час постачань скоротився від 10-12 тижнів до 3 тижнів
- 60% скорочення часу виконання замовлень
- 100% вчасне постачання
- Зниження запасів на 21%
Стан сировини:
- Немає out-of-stocks
- Вартість запасів скоротилася на $2 млн!
Intuiflow простий у використанні. Навіть під час проєкту впровадження ми не потребували додаткової допомоги. Система прозора для всіх співробітників компанії.
Craig Jolly, керівник виробництва.
Висновки
Рішення дало змогу скоротити запаси підприємства і налагодити контроль стану запасів на підприємстві. Крім того, забезпечило можливість ефективно оцінити, як краще скоротити час виконання замовлення для використання найменшої кількості оборотного капіталу. Система Intuiflow дала змогу підвищити прозорість процесу виробництва, що сприяло обміну релевантною інформацією та покращеній координації між учасниками ланцюжка постачань. Тепер відділ продажів, закупівель, планування і виробництва працюють разом.