Головна
Блог
Запуск програми лояльності в продуктовій мережі «Петриківка»

Запуск програми лояльності в продуктовій мережі «Петриківка»

Запуск програми лояльності в продуктовій мережі «Петриківка»

«Петриківка» – продуктова мережа високоякісної, фермерської гастрономії з оптимальною вартістю. Більша частина представленого асортименту – це сири, сироварна продукція та ковбаси. «Петриківка» на ринку понад 10 років і вже встигла завоювати собі бездоганну репутацію. Магазини розташовані в Дніпропетровській, Запорізькій, Донецькій та Харківській областях. Станом на 2021 рік у мережу входить 183 магазини і вона постійно масштабується.

Основні завдання програми лояльності:

  • Персоналізує продажі.
  • Допомагає створювати акції прив’язані до сегментів покупців.
  • Формує клієнтську базу, за допомогою якої надалі ви можете налагоджувати і покращувати комунікацію з клієнтом.
  • Допомагає створювати акції, прив’язані до сегментів покупців.
  • Збільшує кількість продажів, середній чек і кількість постійних клієнтів.
  • Скорочує час повторної покупки.
  • Знижує відтік покупців.

Про проєкт:

Термін виконання: 6 місяців

Старт: серпень 2020

Завершення: січень 2021 року

200 автоматизованих робочих місць

Загальні цілі:

  • Управління Клієнтською базою:

Перегляд інформації про клієнтів.

Можливість створювати маркетингові активності для клієнтів.

Перегляд історії продажів клієнтів.

  • Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:

Індивідуальний підхід у проведенні активностей.

Індивідуальна комунікація з Клієнтом (розсилки, NPS).

  • Використання Аналітичного інструментарію у вигляді Звітів.

Реалізовано функціонал:

CRM

CRM

Потужний аналітичний модуль із понад 20 звітами

rfm

Мобільний додаток (Андроїд, iOS)

prilozhenie1

  • Вирішує проблему «забутих карток».
  • Допускає отримання картки без досягнення порогової суми видачі картки.
  • Можливість швидкої реєстрації.
  • Перегляд новин та акцій компанії.

Особистий кабінет

lichnyj

Особистий кабінет розроблено в стилі бренду «Петриківка». За допомогою ОК з’являється додаткова можливість реєстрації користувачів, яким з тих чи інших причин не підходять інші канали реєстрації.

Функціонал особистого кабінету:

  • реєстрація;
  • авторизація;
  • контроль балансу;
  • перегляд новин та акцій;
  • історія покупок;
  • історія нарахувань.

Viber-бот

bot-1

Viber-бот дає можливість учасникам програми лояльності спрощувати свою ідентифікацію під час покупки на касі та пред’являти віртуальну картку миттєво з телефона. Це дає змогу не носити зайвий пластик із собою, стежити за акціями та новинами в боті. З метою спрощення процедури реєстрації та авторизації було внесено зміни в бот, що значно скоротило час на отримання картки.

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Близькі по темі

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!