Main page
Clients
Epicenter K
Epicenter K

Epicenter K

Епіцентр К це мережа DIY торгових центрів в Україні, була заснована в 2003 році. Має 390 легких грузових та 230 легкових автомобілів для обслуговування клієнтів. В розпорядженні 130 000 квадратних метрів логістичних об’єктів та 78 торгових центрів. В мережі працює близько 34 000 працівників.

Отримати презентацію

Цілі проекту

01
Оптимізувати планування маршрутів
02
У процесі доставки існує багато обмежень, таких як вагові та габаритні обмеження, а також необхідність вибору відповідного типу транспорту. Ці обмеження мають значний вплив на весь процес доставки. Крім того, час для планування є обмеженим. Оскільки у цьому процесі велика кількість змінних, зростає ймовірність людського фактору, що може призводити до більшої кількості помилок.
Оптимізація планування маршрутів повинна вирішувати всі вищевказані задачі.
03
Забезпечити виконання маршрутів
04
Необхідна нова система, яка враховуватиме дорожню ситуацію, надаватиме кур'єру навігацію за допомогою мобільного додатка і плануватиме черговість доставки.
05
Контроль доставки
06
Потрібно:
- аналіз цільового та нецільового пробігу авто;
- інструмент, що дозволить виміряти сервіс доставки та продуктивність працівників;
- трансляція статусу замовлення в онлайн режимі.

Хід проекту

01
Проведення аудиту процесів

Якісно введені первинні дані: адресні дані (база в ОС наповнюється правильними координатами за фактом корекції в TMS), тимчасові вікна доставки, габаритні характеристики товару та інша інформація.

02
Налаштовано інтеграцію

Було впроваджено можливість обміну інформацією між системою обліку та системою управління транспортними ресурсами (TMS). Цей обмін даними включає передачу інформації про замовлення, доступність автомобілів та маршрутні плани між обліковою системою і TMS. Також для кур’єрів був видозмінений мобільний додаток, перевізник не мав доступу до номеру телефрну клієнта, а всі дзвінки здійснювались виключно через додаток. Це дало змогу забезпечувати конфіденційність даних.

03
Налаштування модулю аналітики під вимогу клієнта

Було важливо зрозуміти ефективність торгових центрів, ефективність роботи водія та диспетчера планування.

04
Навчання персоналу роботі с системою

Підтримка під час перших планувань, проведення аналізів план-факт виконання маршрутів, пояснення як працювати з новими дашбордами та аналітичними даними.

Рішення ABM TMS для «Епіцентр К»

Dashboard
Repeated deliveries
Branch rating
Client geography
Late arrival rate
Driver rating

Результати впровадження
ABM TMS

Отримані результати для «Епіцентр К»:

Зменшення часу планування з 1,5 години до 20 хв
14 %
Збільшення показника ефективності завантаження транспорту
Зменшення часу доставки з 4 до 2 годин
7 %
Зменшення витрат на логістику

Якісні показники

  • Збільшення продуктивності логіста і мінімізація "людського фактора" і термінів адаптації нових співробітників
  • Наявність інформації про ККД диспетчера і водія за допомогою аналітики
  • Планування сервісних завдань для водіїв (СТО, заправки та ін.)
  • Використання функціоналу мобільного застосунку: електронний маршрутний лист, навігація за маршрутом
  • Модуль аналітики
  • Прозора і нормована автоматична маршрутизація - мінімізація перевантаження авто, запізнень, перепробігів
  • Наявність інформації про план-факт виконання рейсу (факт із GPS), історію роботи авто та прогноз запізнень
Замовте консультацію експерта ABM Cloud

Дізнайтесь більше про можливості росту вашого бізнесу!

Чем полезен семинар по управлению запасами
Thank you for your request.

We appreciate that you are interested in our products. One of our employees will contact you shortly. Good day!