Передумови
01
Проблеми фактичного обліку
02
Немає єдиної методології відображення факту
Фінансова звітність в Excel без можливості детального аналізу
Немає детального аналізу показників
Немає можливості порівнювати дані в періоді
Не організовано облік внутрішніх взаєморозрахунків
Фінансова звітність в Excel без можливості детального аналізу
Немає детального аналізу показників
Немає можливості порівнювати дані в періоді
Не організовано облік внутрішніх взаєморозрахунків
03
Проблеми планування
04
Плани мали приблизний характер та складалися на рік з мінімальною деталізацією показників
Немає план-фактного аналізу в єдиній системі
Часто втрачається взаємозв’язок планових бюджетів
Не формується плановий баланс
Немає план-фактного аналізу в єдиній системі
Часто втрачається взаємозв’язок планових бюджетів
Не формується плановий баланс
05
Проблеми платіжного календаря
06
Відсутній прогноз платежів
Немає автоматизації контролю лімітів по ЦФЗ та статтях, а також контролю кредиторської заборгованості
Потрібна автоматизація узгодження заявок для руху грошових коштів
Доручення у системі «Клієнт-Банк» формуються вручну
Немає автоматизації контролю лімітів по ЦФЗ та статтях, а також контролю кредиторської заборгованості
Потрібна автоматизація узгодження заявок для руху грошових коштів
Доручення у системі «Клієнт-Банк» формуються вручну
Хід проєкту
Було обрано комплексний підхід до впровадження – методологія та автоматизація з одних рук. Оптимізація бізнес-процесів відбувалась одночасно в трьох напрямках бізнесу.
01
Постановка Бюджетного управління. Регламентація
02
Управлінський облік
03
Автоматизація бюджетування
04
Платіжний календар
Результати впровадження ABM Finance
Якісні зміни
-
Створена центральна база управлінського обліку з актуальною інформацією в одному місці
-
Реалізовано точне наскрізне планування (аналіз від плану продажу до планового балансу та матриці коефіцієнтів)
-
Розроблено прогноз ключових показників діяльності на рік вперед
-
Зросла маржинальна рентабельність завдяки якісному факторному аналізу в управлінні продуктовим портфелем
-
Побудовано сценарне планування (сценарії зміни бюджету) та повний цикл бюджетування з аналітикою drill-down до первинного документа
-
Скоротилась «ручна праця» і, як наслідок, трудовитрати й час на отримання управлінської звітності
-
Узгоджений бюджет для кожного ЦФЗ (уникнення ручного управління та тривалих погоджень)
-
Інструмент керування ліквідністю компанії (NWC)
Відгук клієнта
Order a presentation
Fill out the form to learn more about ABM Cloud products
Thank you for contacting us.
We appreciate that you are interested in our products. One of our staff will be in touch with you shortly. Have a great day!
We appreciate that you are interested in our products. One of our staff will be in touch with you shortly. Have a great day!