TMS – ефекти впровадження
Результат автоматизації логістичних процесів з TMS і впровадження наскрізної аналітики з можливістю відслідковувати всі показники в режимі реального часу
Допомагаємо компаніям різного розміру і формату
Food & Beverages
DIY
Dark Store
3pl-оператори
E-commerce
Аптеки
Drogerie
Автозапчастини та аксесуари
Техніка та електроніка
Товари для дому
TMS система: функції та можливості
-
Планування маршрутів
Повністю автоматизоване планування маршрутів з урахуванням більше 15 видів обмежень. Створення маршрутів для тисяч заявок відбувається за лічені хвилини.
-
Використання можливостей складу
Планування кількості одночасних завантажень автомобілів, виходячи з заданих параметрів роботи складу.
-
Повна інформація про маршрут
Початок та кінець маршруту, час водія в дорозі та час на вивантаження на точках, завантаженість автомобіля по вазі та по об’єму як фактична, так і відсоткова.
-
Послідовність проїзду для кожного авто
Автоматичний розрахунок часу вивантаження в точці відповідно до параметрів замовлення.
-
Спеціалізовані карти для вантажного транспорту
Карти OpenStreetMap ідеально заточені для планування маршрутів вантажного транспорту: показують стан доріг, обмеження (закриття проїзду, заборона маневру, обмеження для високотоннажного траспорту тощо), швидкісний режим.
-
Коригування картографії
Можливість вносити додаткові обмеження на карту як тимчасові так і постійні, закривати райони або дороги на випадок необхідності.
-
Постійне оновлення карт
Карти оновлюються щотижня і накопичують дані за останні пів року, тим самим показуючи максимально достовірну ситуацію.
-
Аналіз виконання маршрутів за даними GPS
Повний аналіз виконаних маршрутів з відображенням запланованих та фактичних показників.
-
Аналіз маршруту конкретного авто
По кожному автомобілю відображається план та факт виконання маршруту. До прикладу, на діаграмі можна побачити часове вікно (зображено фіолетовим кольором) та час приїзду водія на точку (червоним кольором). При цьому відображається точний час прибуття, відʼїзду та відхилення цього часу від запланованого.
-
Перегляд маршруту на карті
Запланований маршрут для транспорту та фактичний, який був здійснений водієм.
-
Контроль запізнень
Показники дають змогу відслідковувати помісячно дотримання таймінгів замовлення. Зеленим виділено вчасний приїзд, червоним – невідвідування, жовтим – запізнення, синім – ранні приїзди.
-
Температурний режим
Повний контроль за дотримання температурного режиму, що особливо важливо при доставці продукції категорії “фреш”. Зелений – норма, червоний – порушення, сірий – відсутні дані.
-
Статистика візитів
Є можливість аналізу як конкретної точки, так і цілої мережі. Присутні показники план-факту кількості візитів, абсолютної кількості запізнень та відсоткове вираження серед всіх доставок, середні показники часу приїзду, вивантаження, запізнень та загальної і середньої ваги доставки.
-
Структура витрат
Порівнюються план-факт як загальних витрат, так і витрат на доставку 1 кг продукції.
-
План-факт за видами витрат
Порівнюється план і факт всіх складових, що впливають на вартість доставки (бонуси за візит, ставка за день, витрати на 1 кг, пробіг авто).
-
Сегменти собівартості доставки
Графік ділить загальну вагу доставок на долі, відштовхуючись від вартості доставки за 1кг, і показує, яка кількість точок відноситься до кожної з долей доставок.
-
Зручне керування доставками: від отримання до відправки
Підтвердження завантаження замовлень прямо на складі та навігація по маршруту для водія. За допомогою функції трекера замовлень і адміністративної панелі логіст може стежити за ходом виконання замовлення, забезпечуючи високу якість обслуговування клієнтів.
-
Максимальний контроль доставки
Функція відслідковування прогресу доставки за статусами дозволяє завжди бути в курсі, на якому етапі знаходиться кожне замовлення. Крім того, водій можете здійснювати дзвінки клієнтам прямо з застосунку, а також записувати розмови для подальшого використання. Необхідні зміни у замовленнях також можна вносити безпосередньо через мобільний застосунок.
-
Ефективне управління процесом приймання та передачі товару
Приймання товарів на складі з підписом ЕТТН та підписом актів розбіжностей. Інтеграція API з MOS/WMS дозволяє здійснювати автоматичний обмін даними з системами управління складом, що забезпечує ефективну координацію між різними процесами та прискорює роботу на складі.
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Алгоритми ABM Rinkai TMS в оптимізації доставки останньої милі
Плануйте свій маршрут та доставляйте замовлення з мінімально можливими транспортними витратами
Як це працює:
В цьому дуже зменшеному прикладі сплануйте свій маршрут так, щоб різниця ефективності в порівнянні з маршрутною системою не досягла 5%.
- Намагайтеся доставляти всі замовлення різної ваги якомога дешевше
- У вас є 5 автомобілів з різною вантажопідйомністю та різним пробігом
- Натисніть, щоб включити замовлення в маршрут вибраного автомобіля
- Коли ви сплануєте ваші замовлення, можете порівняти з маршрутом, який побудує система. Ви побачите фінансове порівняння у скарбничці
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Як відбувається впровадження TMS
• Визначення параметрів, які необхідно враховувати при плануванні маршрутів.
• Складання проєкту з планом-графіком робіт.
• Налаштування автоматичного обміну даними між обліковою системою замовника, WMS і системою управління транспортом. Інтеграція з провайдером GPS даних.
• Розробка супровідної документації.
• Навчання керівництва роботі з аналітичними інструментами.
• Запуск системи, побудова та аналіз перших маршрутів.
• Коригування та аналіз перших маршрутів.
• Визначення параметрів, які необхідно враховувати при плануванні маршрутів.
• Складання проєкту з планом-графіком робіт.
• Налаштування автоматичного обміну даними між обліковою системою замовника, WMS і системою управління транспортом. Інтеграція з провайдером GPS даних.
• Розробка супровідної документації.
• Навчання керівництва роботі з аналітичними інструментами.
• Запуск системи, побудова та аналіз перших маршрутів.
• Коригування та аналіз перших маршрутів.
Чому варто обрати систему ABM Rinkai
Customer Success
Щомісяця відправляємо звіт, як співробітники працюють у нашій системі і що можна поліпшити, щоб підвищити ефективність
Найкращий алгоритм маршрутизації
Автоматичне планування та оптимізація маршрутів «останньої милі» з урахуванням часових вікон, тарифів, дорожньої мережі та кількості рамп
Розробка та покращення
У середньому виконуємо 3 оновлення системи на тиждень: додаємо нові функції, покращуємо процес роботи з системою
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!