Передумови
Непов'язані облікові системи
Різні принципи обліку та плани рахунків
Управлінська звітність та консолідація даних за принципом МСФЗ формувалися в Excel
Відсутність єдиних уніфікованих аналітик
Звіти непрозорі, немає зв'язку з первинними документами
Відсутність контролю за роботою бухгалтерії
Хід проєкту
Перш за все була поставлена задача уніфікувати всі принципи обліку та аналітик, об'єднати дані з різних систем та налаштувати зрозумілу підсумкову звітність для керівництва.
Методологія
Розроблено фінансову структуру компанії. Створено бухгалтерський, управлінський, податковий плани рахунків та форми звітності. Затверджено єдину управлінську облікову політику.
Платіжний центр
Ініціатори отримали змогу вносити заявки на виплату до єдиної системи.
Налаштована автоматична перевірка лімітів за бюджетом та формування реєстрів платежів. Впроваджено багаторівневе узгодження та автоматичне формування платіжних доручень. Також реалізована інтеграція платежів із системою клієнт-банк.
Планування
Бюджети вносяться до системи згідно з регламентованими термінами. Менеджери отримали змогу їх контролювати та коригувати за потреби. Реалізовано автоматичне формування бюджетів у розрізі проєктів.
Налаштована абсолютна консолідація даних.
Результати впровадження ABM Finance
Якісні зміни
-
Налаштована єдина комплексна інформаційна система
-
Скоротились терміни на підготовку звітності
-
Підвищилась надійність підсумкових даних та достовірність управлінської звітності
-
Відбувається контроль виконання бюджетів та автоматичне формування звітності
-
Топменеджмент швидко реагує на відхилення за бюджетом та приймає обгрунтовані управлінські рішення
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!