Відмінність Customer Success та технічної підтримки
Це більше, ніж технічна підтримка, яка оперативно реагує на запити. Customer Success піклується про ефективність бізнесу клієнта і поліпшення показників за допомогою системи.
За вами закріплюється менеджер, який завжди на зв'язку і дає рекомендації, як налаштувати процеси
в системі так, щоб поліпшити показники.
Постійна підтримка з нашого боку
Аналітика та покращення ваших показників
Консультації та навчання користувачів
Експертні вебінари тільки для клієнтів
Як працюємо з клієнтами

Результат клієнта — пріоритет
Не просто встановлюємо систему, ми також моніторимо KPI клієнта і підказуємо, як отримати більше прибутку

Відкритість і довіра
Живе спілкування, готовність допомогти і доступність менеджера Customer Success ─ основа, на якій будується взаємодія

Командна робота
Занурюємося в бізнес-процеси клієнта і стаємо з ним однією командою ─ це запорука досягнення спільних цілей
Головні переваги
для вашого бізнесу
Синергія досвіду всіх менеджерів Customer Success у різних проєктах
Ефективність роботи з продуктом і використання його потенціалу на повну
Проактивна реакція на зміни KPI та консультації щодо їх поліпшення
Ком'юніті як спосіб зростання
Завдяки аналізу клієнтського досвіду всіх команд ми можемо підтримувати бізнеси будь-якого розміру і на будь-якому ринку. Напрацьовані дані всередині компанії дозволяють нам підвищувати свою експертизу, яка працює для клієнта.

Customer Day
Під час особистої або online-зустрічі ми відповідаємо на запитання, допомагаємо в навчанні персоналу, щоб оптимізувати роботу і покращувати систему.
Як проходить
-
Домовляємось про зустріч, обираємо зручний час
-
Customer Success Manager приїжджає до вашого офісу або проводить онлайн-зустріч
-
Обмінюємося досвідом і відповідаємо на запитання
-
Менеджер допомагає на місці та фіксує ваші запити
Навіщо це
-
Поліпшити систему, враховуючи реальний користувацький досвід
-
Отримати живий відгук і поспостерігати за процесом роботи
-
Провести навчання по роботі з системою, якщо необхідно
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!
Контакти Customer Success
Ви можете отримати консультацію щодо цього рішення, зв'язавшись із нами
Виберіть продукт

Зв'язок через месенджери