DIY-мережа UnitB обрала ABM Shelf для уніфікації планограм
Компанія UnitB розпочала проект впровадження рішення ABM Shelf.
- Мережа представлена в 4 містах Київської області та працює вже 19+ років
- Загальна площа всіх торгових та складських приміщень – 52000 м2
- Асортимент мережі нараховує більше унікальних 15 000 SKU
Керівництво компанії вирішило звернутися до нас з такими цілями:
- Автоматизувати створення планограм та управління поличним простором
- Контроль відповідності планограм в ПЗ та на полицях магазинів
- Уніфікувати викладку товарів в магазинах з проведенням подальшої аналітики продажів в залежності від представленості
В момент звернення працівники компанії не використовували попозиційні планограми. На плані залу формувалися зони в залежності від категорій, і в рамках цих категорій менеджер деталізував, які саме стелажі мають бути там розміщені. Робітник залу в свою чергу керувався внутрішніми правилами для викладення товарів.
Контроль реалізації планограм відбувався 1 раз в тиждень: працівник центрального офісу приїжджає в магазин та особисто перевіряє коректність розміщення товарів.
Серед викликів такого підходу в тому, що кожен магазин має різну площу, а від цього залежить і розмір обладнання. Лише зонуванням залу та розміщенням категорій досить важко уніфікувати планограми. А це означає, що магазини можуть мати різний вигляд і покупець зіштовхується з бар’єрами при навігації та покупці. – розповідає Олександр Федоров, керівник роздрібної торгівлі.
Проект буде впроваджуватися в 3 етапи: налаштування обміну даних між обліковою системою та ABM Shelf, навчання команди та створення планограм на тестових категоріях разом з нашими менеджерами підтримки.
В кінці проекту команда ABM Shelf впевнена, що працівники UnitB будуть:
- створювати уніфіковані попозиційні планограми для всієї мережі та розглянуть можливість використання форматних планограм для пришвидшення
- контролювати викладку за допомогою мобільного додатку ABM Shelf
- аналізувати викладку для покращень показників продажів на метр