05951857744
Головна
Блог
Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»

Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»

Початок впровадження системи ABM Loyalty у мережі «Stylus»

Stylus – це українська мережа інтернет-магазинів електроніки. У компанії налічується 5 фірмових магазинів, сервісний центр у м. Київ і понад 15 точок видачі товарів по Україні. Рітейлерам дуже важливо налагоджувати стійкі відносини зі своїми клієнтами, щоб займати лідируючі позиції на висококонкурентному ринку. Щоб збільшити довіру до бренду та знизити відтік покупців, компанія «Stylus» обрала стратегічне рішення ABM Loyalty. Система забезпечує зростання товарного обороту та середнього чека мережі, сприяє розширенню клієнтської бази та підвищує частоту повторних покупок.

Перед стартом проєкту команди Stylus та ABM Loyalty прописали основні цілі, які необхідно виконати під час впровадження:

1. Управління клієнтською базою:

  • перегляд інформації про клієнтів;
  • можливість створювати маркетингові активності клієнтам;
  • перегляд історії продажів клієнтів.

2. Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:

  • індивідуальний підхід у проведенні активностей;
  • індивідуальна комунікація з клієнтом (розсилки, NPS, push-сповіщення).

3. Використання аналітичного інструментарію у вигляді звітів:

  • RFM-аналіз;
  • аналіз категорій товарів;
  • звіт із динаміки бонусів;
  • звіт конверсії;
  • ABC-аналіз.

Наразі проходить активна фаза впровадження системи. Ми закінчили інтеграцію з обліковою системою, налаштували Telegram і Viber-ботів для Stylus. Тепер працюємо над інтеграцією з інтернет-магазином і касовим програмним забезпеченням, проводимо навчання користувачів по роботі з системою лояльності ABM Loyalty. Попереду планується пілотний запуск програми лояльності із подальшим тиражуванням на всі торгові точки.

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!