Продуктова мережа MIDA уніфікує роботу з планограмами із рішенням ABM Shelf
Mida є однією з найпопулярніших торгових мереж у Миколаєві. Компанія пропонує широкий асортимент продуктів харчування та інших категорій товарів. Мережа налічує 30 супермаркетів різного розміру з асортиментом від 3000 до 20 000 SKU, включаючи свіжі фрукти та овочі, м’ясо та рибу, молочні продукти, дієтичні та веганські товари, а також великий вибір безалкогольних напоїв та алкогольної продукції.
Передумови пошуку системи управління планограмами
До імплементації ABM Shelf співробітники вручну створювали схеми розташування товарів на основі специфікації, наданої категорійними менеджерами (перелік товарів, які мають бути представлені у магазинах). Можливості для збору даних та аналізу викладки також були обмежені. Враховуючи переформатування діючих та планове відкриття нових магазинів, а також ротацію персоналу, виникла потреба уніфікувати та стандартизувати роботу з викладкою на торгових точках.
Задачі проекту
Проаналізувавши існуючі рішення для управління мерчандайзингом, компанія Mida обрала продукт ABM Shelf, визначивши такі цілі впровадження:
- уніфікувати та стандартизувати процеси мерчандайзингу для всіх магазинів мережі;
- підвищити ефективність використання поличного простору;
- отримати інструменти для швидкого внесення змін до планограм та відправки їх до магазинів;
- забезпечити оперативний контроль відповідності планограм у ПЗ та на полицях магазинів.
Автоматизований мерчандайзинг з ABM Shelf
На даний момент завдяки спільній роботі фахівців Mida з командою впровадження ABM Shelf були успішно вирішені наступні завдання:
- завершено інтеграцію з обліковою системою клієнта (проведено експрес-обстеження, розгорнуто ABM Shelf, тестування імпорту даних, завантаження їх в ABM Shelf);
- впроваджено блок для управління планограмами;
- проведено навчання користувачів роботі з пілотними категоріями.
Наразі відбувається масштабування рішення на всі магазини. Фахівці з Mida вже малюють плани залів нових магазинів у системі. Також стартувало навчання команди роботі з аналітичним блоком та мобільним додатком ABM Shelf. А для подальшої допомоги у вирішенні задач та максимально ефективного використання системи, після завершення впровадження клієнта буде передано до відділу Customer Success та підключено до сервісу Help Desk.