09130848459
Головна
Блог
Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty

Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty

Результати ТЦ «Palmira Plaza» після впровадження ABM Loyalty

Як за допомогою програми лояльності збільшити середній чек на 30%?

На це та інші запитання відповів Дмитро Сіц, керівник компанії «Palmira Plaza». Компанія раніше використовувала дисконтну програму лояльності, але для оптимізації взаємодії з клієнтами потрібно було переглянути підхід. Не вистачало зручного застосунку, більш доступного каналу для комунікації та якісної аналітики. Тому було прийнято рішення повністю модернізувати програму лояльності та впровадити нову систему її управління.

Palmira Fashion Group – компанія, яка співпрацює з європейськими брендами одягу. Її діяльність можна умовно поділити на дві великі частини: offline fashion retail – ТРЦ Palmira Plaza, сучасний торговельно-розважальний центр у Запоріжжі; і e-commerce – інтернет-магазин «Palmira Plaza».

Head of Implementation ABM Loyalty Альона Гавриленко відвідала ТРЦ Palmira Plaza і поспілкувалася з керівником компанії Дмитром Сіцом.

  • 01:18 – про компанію Palmira Fashion Group
  • 02:40 – як компанія прийшла до вибору ABM Loyalty
  • 03:00 – які цілі були поставлені перед автоматизацією програми лояльності
  • 03:40 – як проходив процес інтеграції з програмним продуктом ABM Loyalty
  • 04:53 – які процеси в компанії довелося змінити в компанії у зв’язку з автоматизацією
  • 06:06 – чи очікував продукт очікування керівництва компанії
  • 07:50 – які інструменти використовуються для досягнення бажаних результатів
  • 09:25 – як клієнти ТРЦ реагують на програму лояльності
  • 12:35 – чим відрізняється дисконтна система від бонусно-накопичувальної
  • 13:37 – які плани щодо розвитку програми лояльності в компанії

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Замовити презентацію
Заповніть форму, щоб дізнатися більше про продукти ABM Cloud
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Прізвище
Введіть ваше прізвище
Телефон
Введіть повний номер телефону
Email
Введіть правильний email
Посада
Введіть вашу посаду
Назва компанії
Введіть назву компанії
Чем полезен семинар по управлению запасами
Замовити дзвінок
Поспілкуйтесь з нашим експертом вже сьогодні
Ім'я
Введіть ваше ім'я
Телефон
Введіть повний номер телефону
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!