Виклики в категорійному менеджменті
Неадаптивність асортименту
Відсутність можливості швидко адаптуватися до змін на ринку
Втрачені продажі
Можуть виникати через недостатній контроль за наявністю товару в магазинах або їх неактуальності
Інтуїтивне прийняття рішень
Оптимізація асортименту, спираючись не на аналітику, а лише на внутрішні відчуття
Централізація управління асортиментом
Відсутність єдиного стандарту та централізованого підходу до роботи з категоріями
Фокус на лише на операційній роботі
Велике навантаження менеджерів призводить до нестачі часу на вирішення стратегічних питань
Непрозорість звітності
Спотворене сприйняття даних призводить до некоректних висновків, і як наслідок неефективних рішень
Вирішення викликів з ABM Assortment
Стратегічне бачення асортименту
Створіть стратегію для своїх категорій і регулярно перевіряйте її відповідність результатам. Поради системи вкажуть, що покращити для досягнення цілей.
Зручне управління циклом товару
В системі реалізовані широкий класифікатор товарів, модуль для управління їх статусами та безліч інших інструментів для управління ними.
Централізація та стандартизація управління
Єдиний для всіх менеджерів набір інструментів для управління асортиментом, враховуючи такі етапи, як планування, аналіз та оптимізація.
Кластеризація магазинів
Групуйте магазини за допомогою автоматичної кластеризації на основі заданих параметрів та приймайте швидкі рішення.
Глибока аналітика та алгоритмічні інсайти
В рамках системи реалізовані 11 звітів для аналізу товарів, продажів та постачальників. Якщо SKU має потенціал для вдосконалення, система підкажи, на що звернути увагу.
Прозорість звітів та зручний інтерфейс
Всі дані доступні в рамках одного рішення: немає необхідності зводити десятки таблиць або йти до аналітиків BI-системи.
З ABM Assortment ви отримуєте
Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!