09127149222
Головна
Блог
Старт програми лояльності в мережі магазинів «Tefal Home&Cook»

Старт програми лояльності в мережі магазинів «Tefal Home&Cook»

Старт програми лояльності в мережі магазинів «Tefal Home&Cook»

«Tefal Home&Cook» – мережа фірмових магазинів французької компанії Groupe SEB, яка давно стала світовим лідером на ринку малої побутової техніки.

У магазинах мережі представлені всі бренди компанії, такі як: Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex, WMF. Також покупець може вибрати необхідні товари з великого асортименту, а це понад 650 найменувань продукції: кухонний посуд і техніка, товари для догляду за будинком і собою, продукти для повсякденного життя і для прикраси саду. Для зручності клієнтів створено інтернет-магазин, в якому можна замовити будь-який товар, що цікавить, і отримати з доставкою.

Utyug

Основні завдання, які ставило керівництво перед впровадженням програми лояльності:

  • персоналізувати продажі;
  • створити акції для різних сегментів покупців;
  • сформувати клієнтську базу, за допомогою якої налагодити і поліпшити комунікацію з клієнтом;
  • збільшити кількість продажів, середній чек і кількість постійних клієнтів
  • знизити відтік покупців.

Проєкт тривав 8 місяців, стартувала робота команди ABM Loyalty у квітні 2021 року, і завершила проєкт уже в листопаді.

Цілі впровадження ABM Loyalty:

  • Управління програмою лояльності (перегляд інформації про клієнтів, можливість створювати маркетингові активності, аналіз історії продажів клієнтів).
  • Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями (індивідуальний підхід у проведенні активностей, індивідуальна комунікація з клієнтом – розсилки, NPS).
  • Використання аналітичного модуля у вигляді Звітів.

У мережі магазинів «Tefal Home&Cook» було реалізовано такий функціонал:

CRM-система

Завдяки впровадженню crm-системи стало зручним управління лояльністю клієнтів. Надано можливість аналізувати динаміку активності учасників, кількість нарахованих і витрачених бонусів, демографічний портрет користувачів, поточні показники за активними акціями.

Pervaya-kartinka

Аналітичний модуль з понад 20 звітами

Аналітичний модуль має всі необхідні інструменти для аналізу акцій, продажів, динаміки бонусів. Клієнт може сегментувати клієнтів за різними ознаками. Можна легко і швидко портрет покупця для проведення цільових маркетингових кампаній.

Vtoraya-kartinka

Мобільний додаток

Після впровадження мобільного застосунку ABM Loyalty вирішено проблему «забутик карток», надано можливість швидкої реєстрації та перегляду новин і акцій компанії.

Tefal-mob

Особистий кабінет

Особистий кабінет розроблено в стилі бренду «Groupe SEB Club». За допомогою нього з’явилася додаткова можливість реєстрації користувачів, яким з тих чи інших причин не підходять інші канали реєстрації.

Функціонал особистого кабінету: реєстрація, авторизація, контроль балансу, перегляд новин та акцій, історія покупок і нарахувань.

Lichnyj-kabinet-1

Телеграм-бот

Телеграм-бот розроблений у стилі бренду «Groupe SEB Club». За допомогою бота з’являється додаткова можливість реєстрації користувачів, яким з тих чи інших причин не підходять інші канали реєстрації.

Prezentatsiya-Microsoft-PowerPoint-2

Зацікавила програма лояльності ABM Loyalty?

Дізнайтеся можливості системи для вашого бізнесу

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!