Старт впровадження ABM Inventory у компанії «Атлант»: автоматизувати бізнес-процеси та підвищити якість послуг
«Атлант» – сучасна українська компанія, лідер з продажу та дистрибуції будівельних матеріалів та товарів для ремонту у Східному регіоні. Компанія вже понад 19 років працює на ринку України і постійно вдосконалює та розширює асортимент, покращує рівень клієнтського сервісу. В 2022 році «Атлант» – це понад 600 співробітників, які обслуговують 9 складів та 4 офіси продаж у чотирьох містах України (Харків, Київ, Дніпро, Павлоград). Також, компанія розвиває власний інтернет-магазин, де постійно в наявності та на замовлення понад 20 000 SKU.
«Атлант» прагне не на словах, а насправді бути компанією, яка орієнтується на клієнтів. Керівництво компанії зазначає, що саме клієнти дозволяють більш ефективно шукати правильні рішення, покращувати технології, підвищувати якість послуг та продукції. Саме необхідність постійно розвиватися, пропонувати найкращий сервіс та бути конкурентоспроможними, підштовхнуло ритейлера до пошуків рішення для автоматизації власних бізнес-процесів.
Топ-менеджмент компанії не був задоволений існуючою моделлю управління запасами і розпочали пошук вендора для впровадження автоматизованого рішення. Для цього обрали хмарне SaaS-рішення ABM Inventory. Система допомагає зробити процес замовлення прозорим, оптимізувати товарні запаси та підвищити продажі, звільнивши заморожений у надлишках капітал. Як зазначає команда “Атлант”, ухвалити не просте, але зважене рішення на користь ABM Inventory допомогли наступні фактори:
- співвідношення ціни та якості системи управління запасами;
- великий досвід команди впровадження продукту.
Основними цілями впровадження системи у компанії «Атлант» визначили автоматизацію бізнес-процесів з метою зменшення впливу людського фактора, а також:
- покращення оборотності товарів;
- зниження % втрачених продаж;
- зменшення надлишкових запасів і вивільнення замороженого у них капіталу;
- зростання продаж.
Проєкт перебуває на стадії впровадження. Команди ABM Inventory та «Атлант» ведуть активну роботу щодо впровадження та адаптації системи під вимоги мережі. Результатами поділимося пізніше, тому слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соцмережах.