0629710
Головна
Блог
Стартувало впровадження системи ABM Inventory у мережі дитячих магазинів «Антошка»

Стартувало впровадження системи ABM Inventory у мережі дитячих магазинів «Антошка»

Стартувало впровадження системи ABM Inventory у мережі дитячих магазинів «Антошка»

«Антошка» – найбільша українська мережа дитячих магазинів. Це один із напрямків компанії RedHead Family Corporation, яка також керує бутиками преміум-сегменту Daniel і розвиває мережу дистрибуції значної частки ринку імпортного дитячого харчування.

Великим ритейлерам для власного розвитку та збільшення присутності на ринку важливо не тільки запускати нові проєкти, а й оптимізувати свої внутрішні процеси. Компанія «Антошка» ухвалила стратегічне рішення – підвищити ефективність управління запасами. Для цього обрали SaaS-рішення ABM Inventory. Система забезпечує баланс між наявністю необхідної кількості товару й підтримкою мінімальних запасів продукції.

На початку проекту були окреслені цілі впровадження системи ABM Inventory. Ось основні з них:

  • автоматизація процесу управління запасами у компанії з метою зменшення впливу людського фактора щодо відправки замовлень;
  • зниження показника надлишкових запасів;
  • зменшення втрачених продаж та збільшення % доступності;
  • формування методології та створення інструменту для аналізу основних KPI у галузі управління запасами.

Проект перебуває на стадії впровадження. Перед командами ABM Inventory та «Антошка» стоїть декілька важливих завдань:

  • налаштувати обмін даними між товарно-обліковою системою мережі та платформою ABM Inventory;
  • навчити менеджерів мережі використовувати систему у своїй щоденній роботі;
  • підключити товарний асортимент до ABM Inventory.

Після успішного налаштування процесу замовлення та масштабування на всі торгові точки, клієнта буде передано на підтримку у Customer Success. Надалі фахівці ABM Inventory стежитимуть за показниками ефективності, знайомитимуть користувачів з майбутніми оновленнями, допомагатимуть у вирішенні питань, пов’язаних із керуванням запасами. А поки що ведеться активна робота щодо впровадження системи та її адаптації під вимоги мережі «Антошка». Результатами поділимося пізніше, тому слідкуйте за новинами на нашому сайті та в соцмережах.

Автоматизуйте управління запасами у вашій мережі

ABM Inventory дасть змогу забезпечити високий рівень наявності товару і не створити надлишки на складі

Схожі за темою

    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни
    Криза як стимул для оптимізації бізнесу: досвід українських ритейлерів в умовах війни

    Останні роки були справжнім викликом на витривалість для роздрібної індустрії. Як українські ритейлери знайшли секрет стійкості в умовах повномасштабної війни? Відповідь – далі у нашій статті. Такий попит на автоматизацію в кризовий період зовсім не дивний. Адже прості розрахунки показують, що сучасні рішення з оптимізації роздрібних процесів, наприклад, такі як АВМ Inventory та АВМ Shelf […]

    Мерчандайзинг, Товарні запаси

    Читати 10 хвилин

    Ефективність системи управління виробництвом
    Ефективність системи управління виробництвом

    Що означає ефективне управління виробництвом Сучасне виробниче підприємство, як об’єкт управління, є складною багатофакторною системою. Завдання управління промисловим підприємством – цілеспрямований вплив на параметри об’єкта і процесів, що відбуваються за його участю, для досягнення певних цілей. Оцінка управління як ефективного, як правило, можлива за умови, що виробнича компанія досягає поставлених цілей із показниками, значення яких […]

    Запаси на виробництві

    Читати 10 хвилин

    Планування виробничих запасів в залежності від попиту
    Планування виробничих запасів в залежності від попиту

    Содержание статьи: проблеми при плануванні виробничих запасів планування виробничих запасів з DDMRP виробниче планування в Intuiflow якорганізовано планування виробничих запасів які результати дає планування виробничих запасів

    Запаси на виробництві

    Читати 8 хвилин

Чем полезен семинар по управлению запасами
Дякуємо за звернення.

Ми цінуємо, що ви зацікавились саме нашими продуктами. Один з наших співробітників зв'яжеться з вами найближчим часом. Гарного дня!