ABM Loyalty в Узбекистані: старт впровадження системи в EvoEva
«EvoEva» представляє нову мережу невеликих магазинів непродовольчих товарів біля будинку в Узбекистані.
У їхніх магазинах можна знайти: побутову хімію, засоби гігієни та косметики, доповнені товарами для здоров’я, аксесуарами, біжутерією, іграшками та іншим асортиментом.
Цілі проєкту
Визначившись із програмним продуктом ABM Loyalty, компанія «EvoEva» поставила перед собою такі завдання:
-
Управління клієнтською базою.
-
Отримання інструментів з управління маркетинговими активностями:
o створення маркетингової активності;
o пошук індивідуального підходу у проведенні активностей;
o підбір індивідуальної комунікації з клієнтом (розсилки, NPS);
o створення тригерних ланцюжків. -
Використання аналітичного інструментарію у вигляді звітів.
-
Використання мобільного застосунка, Telegram-бота, особистого кабінету учасника програми лояльності.
Наразі команда проводить активну фазу впровадження системи. Ми закінчили адаптацію особистого кабінету та налаштування Telegram-бота. Активно працюємо над інтеграцією з облікової та касової системою. Налаштовуємо мобільний застосунок для мережі «EvoEva». Проводимо навчання користувачів роботи з системою ABM Loyalty. Попереду планується інтеграція з інтернет-магазином і пілотний запуск нашої програми лояльності з подальшим тиражуванням на всі торгові точки.
Слідкуйте за свіжими оголошеннями та цікавими заходами на нашому сайті!